iphone

Bollen

Elsker forumet
noen som har det?
Og er dere fornøyde med den?

Jeg har.. Er egentlig ikke så veldig fornøyd.. Kjøpte den i begynnelsen av desember og har allerede måtte levere den inn for sjekk 2 ganger.

Åhh, typisk det da...[&:] Har du etui/veske til den?
Og hvilket abonnement har du til den?
Jeg har bestillt, håper ikke jeg angrer.....[&:][&o]

Eneste beskyttelse jeg har til den er sånn til skjermen.
En venninne har sånn etui til den, og hun har også bare hatt problemer med den.
Jeg har netcom youngtalk til den..
Vil sikkert ikke angre, bortsett fra at det er mye tull med den er den jo veldig gøy da [:D]

Ok, har du forsikring til den da? DEn der netcom forsikringa som koster 35 kr. i mnd?
Har du fårr reparert den gratis, de gangene det har vært mye tull med den?[&:]

Off, ja får håpe at jeg ikke angrer, koster jo litt... Så er jo irriterenes hvis det skal være så mye tull med den... Da bør man i d minste få reparasjon gratis..?[&:]

Jeg vurderte også å kjøpe, men etter hver eneste butikk jeg var i så ble jeg mer og mer usikker. De ambefalte meg å heller kjøpe en annen. Det er liksom ikke helt en "mobil" sies det. Mer pc.. Nå har jo ikke jeg peiling da, men mange som er fornøyd, men også mange som ikke er fornøyd. Bruker en del batteri siden det er sykt bra skjermkvalitet og slikt. Kan ha mye musikk og annet stasj, men tar meget dårlige bilder.

Ikke fornøyd...ingen jeg kjenner er fornøyd heller...[&:]

Ok, jeg får bare se når jeg får den om jeg liker den eller ikke, og om det blir mye tull med den. Så har jeg ihvertfall prøvd den...[&:][:)]
Har hørt mye forskjellig jeg også..

Jeg har iphone...

Den er helt grei hvis du i hovedsak bare sal ringe... Men det er myyyyye den ikke kan, som en vanlig tlf kan...Og det irriterer meg...

Syns ikke så veldig mye om den for å være helt ærlig. Ville aldri kjøpt den igjen for å si det sånn....

Jeg er stooorfornøyd med min Iphone! Syns i motsetning til Kattepus84 at den kan gjøre så mye som en normal telefon ikke kan :) (Tror dog man må være litt pcorientert for å kunne nyte alle funksjonene og mulighetene den byr på)

ORIGINAL: Cassandra FLODE

Jeg er stooorfornøyd med min Iphone! Syns i motsetning til Kattepus84 at den kan gjøre så mye som en normal telefon ikke kan :) (Tror dog man må være litt pcorientert for å kunne nyte alle funksjonene og mulighetene den byr på)

Ok, så bra at noen har noe positivt å si om den også. [:)]

Hvilket abonnement har dere til?

Og kattepus84, hva er det den ikke kan som en "vanlig" mobil kan?
Er det vanskelig å skrive mld på den?

ORIGINAL: snuppis!

Jeg har hørt at man ikke kan sende bilder fra Iphone?????? [8|]

kan man ikke???[&:][&o]

ORIGINAL: snuppis!

Jeg har hørt at man ikke kan sende bilder fra Iphone?????? [8|]

Er ikke mms nei.
Søstra mi har den og er veldig fornøyd, ikke vært noe galt[:)]

Det er ikke mms program på den, men man kan få innstallert visst man vil. Det er litt vanskelig da, men det går!

Ok, men dumt at det ikke går ann å sende mms.... [&:][:o]

da kan man vel heller ikke motta bilder???

ORIGINAL: Cathee

Det er ikke mms program på den, men man kan få innstallert visst man vil. Det er litt vanskelig da, men det går!

kan man?? må man kjøpe det programmet eller er det noe man laster ned/innstallerer selv?? har ikke peiling...

Jeg er fornøyd og alle jeg kjenner som har den er fornøyd[:)]
Har netcom smaltalk . Måtte det på den tiden jeg kjøpte den (sept.2008)
Har ikke hatt problemer sånn at jeg har måtte sende den inn men det er som en pc så det lønner seg å skru den av og på en gang i blandt ellers kan den henge seg opp.For det har skjedd mange ganger.

Men ellers er jeg fornøyd[:)]

Ja, man kan få mms. Men, må gjøre alt selv. Å sambo holdpå lenge med å få det til, å han er kjempe flink med mac osv! Så jeg vet ikke hvordan altså.. Men, han fikk det til på sin iphone.

ORIGINAL: Irenemor82

Jeg er fornøyd og alle jeg kjenner som har den er fornøyd[:)]
Har netcom smaltalk . Måtte det på den tiden jeg kjøpte den (sept.2008)
Har ikke hatt problemer sånn at jeg har måtte sende den inn men det er som en pc så det lønner seg å skru den av og på en gang i blandt ellers kan den henge seg opp.For det har skjedd mange ganger.

Men ellers er jeg fornøyd[:)]

Ok, har du forsikringa til netcom på den?
hvordan er den å skrive tekstmeldinger på?
godt å høre at det er noen som er fornøyde med den også.[:)]

Back
Topp