Iphone

Nei merker det er lenge siden jeg hat tatt med speilrefleksen på tur. Er liksom så mye lettere å bare ta tlf

Jeg tok med speilrefleksen til Bali i fjor, ble tatt noen bilder av en soloppgang og en guida biltur. Ellers ble det bare liggende på hotellrommet... :shy:

Da var jeg ute i går kveld rett før stengetid å handla meg iphone x [emoji7] jeg huska forsikring og beskyttelsesglass til sjermen, men glemte jo selvsagt deksel [emoji53] så nå mangler jeg bare å finne meg et deksel til telefonen før jeg skal ta den i bruk

Heldige deg

Smak og behag. Husk at x er større (både tykkere, tyngre og større). Slitsomt å ha i lommen. Flere apper som har finger ID log-in fungerer ikke (ikke alle som har kommet med ansiktsgjenkjenning).

Jeg hadde x i to uker, byttet til 8. Veldig glad for at jeg fikk den muligheten :) kamera er jo kjempebra på 8 også. Funksjoner er de samme på alle telefonene, utenom ansiktsgjenkjenning (men jeg synes faktisk at det ofte var lettere å legge en finger på telefonen enn å løfte tlf opp foran ansikt).

Smak og behag :)

Fikk smålig dårlig samvittighet ide jeg trakk kortet [emoji27] ikke vant til å handle ting til megselv og spesielt ikke så dyre ting. Men blir godt å slippe lade telefonen 4 ganger til dagen nå

Skjønner hva du mener, men dette har du sikkert fortjent! ;) Jen tenker på at jeg selv har lyst til å bytte før babyen kommer, har 6S nå. Må ikke lade like ofte som deg, men begynner å bli litt sliten.
(Ser smiley’n min ikke kom med i forrige innlegg, og kommenterer ble litt «brå» uten... Skulle være en hjerte smiley der ☺️ )

Skjønner hva du mener, men dette har du sikkert fortjent! ;) Jen tenker på at jeg selv har lyst til å bytte før babyen kommer, har 6S nå. Må ikke lade like ofte som deg, men begynner å bli litt sliten.
(Ser smiley’n min ikke kom med i forrige innlegg, og kommenterer ble litt «brå» uten... Skulle være en hjerte smiley der [emoji5] )

Regner med den nye tlf kommer til å bli ekstreeeemt godt brukt når prinsessa kommer [emoji85] jeg kommer jo til å ta bilder konstant tror jeg [emoji23]

Har iPhone 6s. Helt grei. Skal kjøpe S8 eller S9 til sambo i «pappa-gave» :)

Back
Topp