iPhone

Iselin2

Forelsket i forumet
Jeg har nå iPhone 4s, og skal kjøpe ny. Noen med erfaringer med 5s og 5c? Usikker på hvilken jeg skal ha :)

Anbefaler 5s

Batteriet er ikke helt supert, men er jo mest pga man gjerne bruker mobilen mer og mer, og skjerm osv bruker ressurser.

Jeg har 5s og er veldig fornøyd :) Syns batteriet er mye bedre enn på 4s, så jeg klager ikke der.

Jeg er strålende fornøyd med 5s!:D
Lest ett sted at 5c er ment for barn/ungdom og er litt "amputert" eller hva jeg skal si hehehe!:P men er usikker da....

Jeg har også 5s hadde ikke klart meg uten.

Er det ikke bare fargen som er forskjellen da? Hvis ikke har apple.no ofte mulighet for å sammenligne to liknende produkter på siden sin.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er det ikke bare fargen som er forskjellen da? Hvis ikke har apple.no ofte mulighet for å sammenligne to liknende produkter på siden sin.

Forskjellen er lagringsplass, fingerscanning og noen andre småting, ble jeg fortalt. Jeg har 5s og fornøyd med den. :) Det er den nyeste, men den fingerscanningen.

Jeg har 5c i hvit. Kjempe fornøyd!! Ønsket meg egentlig 5s i sølv, men de var helt utsolgt i Desember. Men angrer ikke. Har mer enn nok til mitt bruk. Også var den litt billigere, vet ikke om det gjelder enda.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har hørt fra flere kjente at fingeravtrykk leseren har sluttet og fungere på 5s etter kort tid.. :/ 5c har jeg bare hørt positive ting om!

Har 5c og er veldig fornøyd, ville helst hatt 5s, men syns prisen var altfor stiv, særlig når det kun var designet jeg likte bedre på 5s, c ser billig ut, men så er den jo mye billigere også da:p h

Endte opp med 5s i gull :-D
Så får vi se hvordan den er frem i tid :)) prisen skilte bare 400 ca:)

Back
Topp