Iphone vs samsung

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Noen som har prøvd disse telefonene, og sammenlignet? Hvem synes dere er best?
Jeg har galaxy s4 nå, har prøvd iphone 4s, synes ikke noe om den, bestilte meg iphone 5s før helga. Ikke fått den enda, så er spent på den

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har iphones 5s, fornøyd med den utenom batteriet. Liker at jeg kan trykke inn koden med fingeravtrykket mitt :D

Kjempefornøyd med iphone 5s :) men nå kommer det ny modell 9. September... :)

Sent from my iPhone using BV Forum

SAMSUNG♥ Mye mer brukervennlig. Bedre batterikapasitet ( alle smart tlf har dårlig batteri, men noen er bedre enn andre) Samboeren min med iPhone lader mobilen sin 3 ganger så ofte som meg. Med iPhone bestemmer Apple hva du kan gjøre med mobilen din og hva du kan endre, med Samsung er det du som bestemmer det meste:-)

Alltid hatt iphone så sverger til den! Hadde 5, bytta til 5s men ikke store merkbare forskjellen :-) allright tlf, men sluker batteri så lader tlf hver dag :)

SAMSUNG♥ Mye mer brukervennlig. Bedre batterikapasitet ( alle smart tlf har dårlig batteri, men noen er bedre enn andre) Samboeren min med iPhone lader mobilen sin 3 ganger så ofte som meg. Med iPhone bestemmer Apple hva du kan gjøre med mobilen din og hva du kan endre, med Samsung er det du som bestemmer det meste:-)

Føler det sånn jeg og, at det er mer begrensa med apple. Meen, liker jeg den ikke så selger jeg den og kkøper samsung 5s istedenfor:-)

Høres supert ut:-) Tipper du går tilbake til Samsung. hihi, jeg synes iPhoneskjermen er litt liten og uoversiktlig i tilegg:p Lykke til med telefonen:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tror det selv også men:P vi får se, vil prøve noe nytt:-) hadde iphone 3g, så er en stund siden. Lånte meg en 4s, fikk ikke brukt den lenge nok til å bli lei:P hehe

Jeg har jobbet med mobiltelefoner i 3 år. iPhone er den mest brukervennlige telefonen som eksisterer i markedet. Samsung er veldig lik iPhone. iPhone har dårlig batteri ja, men stortsett alle smarttelefoner må lades daglig. Beste batteriet finner du hos LG.
Det jeg kan si om Iphone er at den har minst problemer i forhold til software. Det meste kan ordnes via pc el hos de forskjellige serviceverlsteder. Men Samsung må alltid sendes inn til leverandør for service. I tillegg om du skulle selge den videre om 6 mnd så er den eneste telefonen som ik taper så mye av verdien.
iPhone 5 kan selges for 3500 kr idag (brukt) mens Samsung s4 selges for 1000-1500 kr (brukt)

Etter jeg prøvde Iphone har jeg sverget til det! Har Iphone 5s nå:)
Samboer skiftet fra iphone til samsung da han trengte ny, å angrer nå:p så han sier d blir Iphone neste gang!:)

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 19. Januar❤️

Alltid hatt iphone, men bytta til samsung s4 pga en overtalende kjæreste. Worst mistake ever! Bytta tilbake til iphone 5s etter 6 måneder. Mer brukervennlig, smalere (lettere å bruke for særlig jenter med små hender) osv. Samsung hadde så mye unødvendig spør du meg

Sent from my iPhone

Hadde Samsung 3 mini eller hva den nå het:P har nå iPhone 4s. Liker iPhone mye bedre

Jente2009, 2011 og 2015:)

Termin 15.01.2015

Har alltid hatt Samsung og sverget til det! Prøvde meg på iPhone 3G, men byttet den fort til en Android. I våres så byttet jeg ut min Samsung 3 med en iPhone 5s og angrer ikke ett sekund. Synes det ukompliserer ting for meg, jeg er ganske glad i å fikle med ting, blir fort lei utseende etc, mens på iPhone er jeg på en måte "stuck", bortsett fra wallpaper, da blir det en form for kjemisk lykke :p
Jeg slipper å bli frustrert fordi jeg aldri blir fornøyd med hvordan mobilen er :p
I tillegg så finnes det jo SÅ mange apps - for alt :p
Tar gjerne tid før ting kommer til Android :)
Som en kompis av meg sa en gang "Apple tar ikke med ting som ikke helt funker, alt som er der, funker."
Fingeravtrykk-sensoren til Samsung har fått ei jeg kjenner utestengt fra mobilen sin uttallige ganger.
Samsung er ikke alltid like brukervennlig ;)

<3 Garm Leon <3 Får en liten prins! OUL-termin 18. Januar 2015 <3

Fått iPhone'n nå, og har aldri vært borti noe som er mer tungvint bare å slå på :P haha! Men, nå er det hvertfall i gang, så da får vi se hvor lenge jeg holder ut med den ;P

Har samsung tlf nå og liker den bedre enn iphone.. Nok med ipad i merke apple synest jeg... Men smak og behag er så forskjellig!

iPhone. Skal kanskje kjøpe 6 når den kommer. Bare kanskje. Har 4S nå :) hatt den i 4 år hvertfall :)

Termin 17. Januar

Samsung uten tvil :D Selv om jeg elsker apple.. Har mac og i pad, men akkurat telefon.. da må det bli samsung :D

Hehe, alltid sagt samsung jeg og.. Men liker faktisk iphone enn så lenge:-) blir fort lei jeg, så bytter tlf ofte.. Dette er den 4 bare siden januar:P haha!!

iPhone, uten tvil!

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Back
Topp