Iphone vs HTC desire???

surk

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Skal ha meg ny tlf, har lyst på ein av desse.... noken som har gode/dårleg erfaring[:D][:D]

Jeg har iphone, å er suuper fornøyd [:D][:)]

jeg har iphone 4 og er knall fornøyd. sambo har htc (ikke desire) han er fornøyd med den, men han vil ha iphone neste gang han må ha jobb tlf. Han er igrunnen imot alt som er eple, men han har falt totalt for iphone4 :-)
Jeg eeelsker min hvertfall! Nå kan en jo laste ned et program så en kan ringe gratis til alle med iphone i hele verden!

Novemberstjerne: Hvordan program er dette?? :D ka e navnet å kor man laster det ned? :)

Jeg har iphone og er SUUUUPER fornøyd, ingenting som ikke funker! Samboer har HTC Desire og er også veldig fornøyd, men han syns det er litt klønete å skrive tekstmelding på tlf sin, små bokstaver visstnok.. Eneste jeg har hørt han "klage" på den..  Du har to knallfine tlf her så det er bare å sette i gang med "elle melle" spør du meg[:D]

Hei Novemberstjerne[:)]

Har du lasta ned Viber? Vet du om det er sant at man ringer gratis? Jeg har lasta det ned, men er redd får at det er bare tull[:D] hehe =)

jeg har htc hd2 var svindyr men slår iphone langt nede i støvla på alle tester:p
men er vel ikke det som teller, jeg er ihvertfall superfornøyd, er jo egentlig en liten minipc med hele office pakka og greier:p og ikke er den treig i det hele tatt:D

men ser nå at du spurte etter deisre:p broren min har desire og er superfornøyd:)

Jeg har også iphone 4 og er kjempe kjempe fornøyd.. Jeg sa også at jeg aldri skulle ha det men [8D][8D]

Man ringer gratis med viper, men over nettet. Så om du har et abb der du ikke har så mange mb i mnd såvet jeg ikke hvordan det er..

ORIGINAL: FrøkenBerg

Novemberstjerne: Hvordan program er dette?? :D ka e navnet å kor man laster det ned? :)

Den heter VIBER og ligger inne på App store og så social networking. Jeg har ikke prøvd det enda, men noen andre jeg kjenner har prøvd og funker visst veldig bra. det forutsetter jo at de som skal ringes har iphone og trådløst nettverk tilgjengelig.

Back
Topp