iphone i julegave

Trebarnsmor<3

Forelsket i forumet
Flere i familien skal spleise på ny telefon i gave. Eldste barnet i huset har ønsket seg en iPhone 8+... bl.a. pga den store skjermen, og sikkert på grunn av hva venner har. ser at iPhone 11 er billigere. Noen som har interesse for, og kunnskap nok, til å uttale seg om hva vi bør gå for?

Flere i familien skal spleise på ny telefon i gave. Eldste barnet i huset har ønsket seg en iPhone 8+... bl.a. pga den store skjermen, og sikkert på grunn av hva venner har. ser at iPhone 11 er billigere. Noen som har interesse for, og kunnskap nok, til å uttale seg om hva vi bør gå for?
Xr er billig og bra

i Phone 8 er vel flere tusen billigere enn 11.? hvor har du sett motsatt?

iPhone 8 er da mye billigere enn 11, men om du har funnet 11 billig vil jeg gjerne vite hvor og så hadde jeg da kjøpt den

Ser at iPhone 8 er billigere, men hvor finner dere iPhone 8+ billig? :) Finner begge til nesten samme pris, og tenkte da at det er bedre å kjøpe en nyere versjon.

Har du funnet en 11 som er billigere enn en 8+ ville jeg gått for den det er en nyere modell, og dersom det er meningen at den skal vare lenge vil man få systemoppdateringer til den lenger.

Back
Topp