Iphone i do..

Tina1988

Elsker forumet
Klarte å miste Iphonen min i DO av alle plasser på jobben idag.. Farlig å ha mobilen i lommen når en er gravid og ofte tissetrengt.. Fikk helt panikk, og trodde det gikk bra med mobilen min en stund. I noen timer faktisk. Men så prøvde broremann å ringe meg, å jeg kunne ikke høre en driit. men fant ut at jeg kunne høre ue i fra høytaler hvertfall. pjoo!

MEN, så kom det nettopp en opptur, etter flere timers tørking av mobil. Ringte mobilsvar for å sjekke om jeg kunne høre noe når jeg stappa simkortet inn igjen.. Å jammen gjorde det faktisk det. Er helt imponert av Iphone, har hørt de ikke tåler noe som helst. Men der tok dem feil! hi hi hi

Har dere opplevd noe lignende`?

Først; hahaha kjipern å miste i do...[:-][8D]

Så, drit bra at det gikk bra da...Tenker i grunn at du var ganske rask med å få fisket den opp igjen...[:)]

Har ikke iPhone såå aaaaaner ikke...Ikke har jeg mistet tlf i do heller[:-] [8D] (sorry, bare måtte[&:][8D])

Så bra at den berga!
Stjerne i boka til Apple! [;)]

Hehe, Har gjort det mange ganger faktisk... Da er det om og gjøre og åpne det i full fart, Tørke den og la den ligge og tørke i ca et døgn... Men som regel så begynner den og klikke etter noen uker.... Håper at det går bra med din[:D]

du burde nok latt den ligge og tørke lenger.. hvis det fremdeles er noe fukt igjen, så kan dette begynne å irre etter noen dager/uker, og så kommer problemene da..

Back
Topp