Iphone eller samsung?

• Trådstarter Trådstarter neledam
  • Opprettet Opprettet
Jeg fikk fra iPhone til Samsung en stund. Noe jeg ikke kommer til å gjøre igjen. Har nå iPhone igjen og kommer ikke til å skifte.

iPhone fan, men ingen ideer om hvordan programmere selv ol så helt greit det er vanskeligere på iPhone. Enkel meny og virker sånn den skal. Ikke hatt Samsung på mange år. 2004 sist og likte den ikke mange rare lyder jeg ikke fikk til å skru av på den:/

Jeg liker ikke iPhone, hovedsakelig fordi Apple skal bestemme hvordan interfacen ser ut. På Android kan du bestemme det meste selv.
Jeg foretrekker også at det er flere knapper tilgjengelig (eny/innstillinger og tilbake), som iPhone ikke tilbyr.
Enig der. I tillegg hører man jo så mye skummelt om fabrikkene til IPhone. Sprikrer igjen vinduer slik at arbeiderne ikke kan hoppe ut, og de jobber til de stuper. Vet ikke hvordan det står til med Samsungs fabrikker.
Jeg likte min Samsung veldig godt. Mistet den i gulvet konstant, men ingen skader. Måtte skifte den ut fordi den rett og slett ikke hadde plass til noe. Savner den :-)

I Phone er møkk :P

Jeg bytter mellom samsung og Sony. Liker best å bruke samsung men kamera til Sony er bedre :P sambo har i Phone men er misunnelig på kameraet både på Sony og Samsung. Men han er så vant med iphone at han tør ikke bytte sier han selv om han ikke er så fornøyd med det.

Har hatt mye forskjellige telefoner, men ender alltid opp med å gå tilbake til iPhone! :-) det er rett og slett den telefonen jeg foretrekker. Mye enklere operativsystem og mye lettere og forstå :) kjæresten har Samsung og jeg forstår ingenting av den.. Kommer ikke til å bytte til noe annet :)

Samsung ♡♡♡
Veldig fornøyd både med HTC og Samsung.
IPhone helde eg meg langt unna av prinsipp, har heller ingen andre Apple produkt ;)

Har holdt meg til samsung i 8 år nå og angrer ikke:) Vi kjøper det meste i samsung, tv, anlegg og mobiler:)

Jeg har ikke hatt Samsung, men iPhone syns jeg er helt fantastisk å bruke! Veldig ukomplisert. :)

Jeg foretrekker Samsung. Enkelt og greit fordi Iphone ikke falt i min smak og fordi jeg har hatt flere typer Samsung mobiler som jeg har vært veldig fornøyd med :)

iPhone, har nå min fjerde iPhone, iphone 6, og ville absolutt ikke byttet!! Tviler ikke på at Samsung er gode telefoner, men jeg syns det er noe med brukervennligheten til apple som er helt genial:D

Har også Mac og iPad, så samkjøringen av enhetene er også super:-)

Har iPhone 6 Plus og er veldig fornøyd - bruker telefonen aller mest til å ta bilder og video, og kvaliteten er super. Mannen har Samsung og fotokvaliteten er mye dårligere. Tror det har veldig mye å si hva man bruker telefonen til, til mitt bruk er iPhone uovertruffen!

Iphone har dårligere batterikapasitet og kamera.

Samsung har flere megapixler, men dette tar opp mye mer lagringsplass.

Samsung. Har ikke hatt iphone da. Så kan jo ikke sammenligne noe :p Men sverger til samsung. Hatt mange venninner som har gått fra iphone til samsung.

Iphone!
Jeg hadde samsung galaxy2 og byttet til iphone 4s, angret meg som bare det etterpå. Gikk ikke lang tid før jeg kjøpte meg samsung galaxy s4, hadde den i ca 2 år. Nå fikk jeg iphone6 til jul, og er knallfornøyd:D Kan ikke tenke meg å gå tilbake til samsung igjen denne gangen. Det som irriterte meg med samsungen var at den etterhvert blir litt treig, henger seg en del og kameraet var mye dårligere enn på iphone.

Samsung Galaxy s4. Beste tlf jeg har hatt! Jeg ser ikke helt greia med iphone så jeg kommer nok sikkert til å fortsette med samsung den dagen jeg må bytte.

Elsker samsung. Eneste minuset er den ofte henger seg.. og blir treg... denne er kun 4 mnd gammel, og slik var min forrige og. Har kun 3 apper der... så rart. .

Samsung. ♡♡ Har hatt begge deler. Eneste jeg savner med Android er alle barne appene. Fatter ikke hvorfor dem fleste norske appene kun blir laget til Apple. Ganske mange som har Android også mener jeg...

Jeg har ingen erfaring med iphone, men jeg er ikke veldig glad i appel produkter, vet ikke hvorfor det er nok bare en oppfatning

Back
Topp