Iphone eller samsung?

• Trådstarter Trådstarter neledam
  • Opprettet Opprettet
N

neledam

Guest
Hva foretrekker dere og hvorfor?

Vurderer å gå fra Samsung til iphone men er usikker.

Har aldri hatt iphone selv, men mannen gikk fra htc til iphone for litt siden pga jobben.
det han sier han savner mest er tilbakeknappen og instillingsknappen på android telefoner.
Og prisen er vel ofte en del høyere på iPhone.

Samboeren gikk fra iphone til Samsung. Det har han vært veldig fornøyd med. Kjenner ei annen som gikk motsatt vei og er veldig misfornøyd. Aldri mer iphone sier hun.
Jeg har kun erfaring med samsung, liker den veldig godt.

Sidan me har Mac som laptop og i tillegg ein iPad ville eg ikkje hatt noko anna. Da deler me alt på alle enheter, og bilder osv blir automatisk overført fra tlf til Mac. Dette er min andre iPhone og eg er veldig fornøyd.

Men når ein skifter mobil er det jo uansett ein periode i begynnelsen ein har mykje å sette seg inn i, og alt virkar litt knotete, sånn syns eg det er uansett bytte:)

Jeg har iPhone, mannen Samsung. Begge er glade i hver sin mobil :P Jeg har ingen erfaring med Samsung selv, så det er vanskelig for meg å skulle sammenlikne dem. Tror batteritid, kamera o.l. er rimelig likt! Jeg liker at bildene på iPhonen også er å finne på iPaden ;)

Jeg prøvde å bytte fra iPhone til Samsung og bytta fort tilbake. Samboer har sin første iPhone nå, og vil aldri ha noe annet igjen.

Jeg har hatt begge deler flere ganger de siste årene og må si at jeg er mer iPhone fan :)
eneste som er dårligere med iPhone er at den har dårligere batteri enn Samsung..
Om du har barn ville jeg gått for iPhone fordi den har bedre kamera, og vi knipser jo ofte med telefonen og da er det greit å gå så god som mulig kvalitet!

Jeg liker ikke appel produktene og kommer aldri til å bytte ut samsungen min. Har og venner som har hatt iPhone men de færreste har valgt å beholde den og har heller gått over til Samsung.

Jeg hadde iPhone og prøvde meg på Samsung. Hatet Samsung telefonen min og gikk raskt tilbake til iPhone:)

Har ikke prøvd Samsung, men kunne sikkert testet den ut om jeg hadde fått muligheten. Vil likevel ha iPhone ettersom vi har Ipad hjemme, både gutten min og jeg. Veldig greit at alt av apper er felles på både telefon og iPad´er samt at meldinger kommer inn på både telefonen samt iPad´en min (har skrudd av dette på guttens brett, selvsagt). Er ingen svoren iPhonefan og er så lei av de hyppige oppdateringene som gjør at man alltid må slette en del innhold på telefonen for å få plass. Det er det negative med iPhone synes jeg! Ellers enkel brukermeny og lett å bruke for både liten og stor.

Jeg liker ikke iPhone, hovedsakelig fordi Apple skal bestemme hvordan interfacen ser ut. På Android kan du bestemme det meste selv.
Jeg foretrekker også at det er flere knapper tilgjengelig (eny/innstillinger og tilbake), som iPhone ikke tilbyr.

Definitivt iPhone! Gikk fra Samsung til iPhone for noen år siden og bytter aldri tilbake:) de aller fleste jeg omgås har iPhone og er veldig fornøyd!

iPhone!! Har selv prøvd å bytte over til Android, men klarte ikke mer etter en mnd, da ble det iPhone igjen :D

Alltid hatt samsung og fornøyd med det. Enkel og god, og elsker android :)

Jeg har aldri prøvd Samsung, så den kan jeg ikke uttale meg om.
Men jeg har hatt iphone i 5 år snart (den samme telefonen, jeg har aldri gått så lenge uten å bytte eller ødelegge før!) og jeg er veldig fornøyd med den.
Bruker mac, iPad og Apple-TV ellers, og det er enkelt å ha ett og samme system på alt vi bruker av dupeditter.
Telefonen lar meg gjøre akkurat det jeg trenger; ringe, sende sms/iMessage, surfe på nett og bruke apper til f.eks nettbank o.l. og ta helt greit bilder. Noe mer enn det har jeg egentlig ikke behov for.

Back
Topp