Iphone eller samsung?

Jeg har Samsung s2 og gubben har iPhone ettellerannet... Vi er begge fornøyde med hver vår telefon. Den største forskjellen som jeg merker er at det er håpløst å se på skjermen til Samsung når man er ute i sollys , i forhold til iphonen der det er lett å se. Og jeg syntes iPhone tar noe bedre bilder.

Jeg har iphone, veldig fornøyd! Veldig enkel i bruk, hadde samsung s2, men den ville ikke gjøre som jeg ville, gikk å irriterte meg over tlf en stund så byttet jeg tilbake til Iphone, har nå 4s. Eneste minuset er at med nye oppdateringen har den fått elendig batteri.. Jeg bruker den mye i løpet av dagen så lenge jeg har permisjon, lader den om natta og en gang på dagtid..

Iphone.... absolutt^^ Enkel å holde på med, fine løsninger for å slette/endre diverse på den... det er ikke så rotete og innviklet. Gubben har også iphone og kunne ikke tenkt seg noe annet.

Jeg har samsung og har hatt det noen år. Kommer nok ikke til å gå over til iphone. Liker ikke epleprodukter noe særlig, selv om jeg har hatt flere mac'er og ipod'er. Det var en befrielse å gå tilbake til pc. Jeg liker at det er jeg som bestemmer over produktene jeg bruker, og at jeg ikke blir tvunget inn i et brukermønster jeg ikke liker ++ skal ikke gå inn i den diskusjonen ;).

De som sammenlikner samsung og i-produkter, tror det i hovedsak var tab vs. ipad, sa noe sånt som at om du er litt datakyndig så vil samsung være beste alternativ, men om man ikke er så god på/interessert i data og bare vil ha noe som virker, så er ipad tingen.
Det er vel bare smak og behag, og vane tenker jeg. :)

har Samsung for den kommer ut best i test :)

Har Samsung Galaxy S3,syntes det er kjempebra! Superfine bilder med kameraet på den. Bra lyd..
Stor og fin skjerm. Tok litt tid å finne frem til alt,men går bra når jeg har lært det.

Eneste minuset som nevnt av andre her,er elendig batteri.. Tror jeg lader telefonen 2-3 ganger hver dag..
Selv om jeg demper lys på skjerm osv... Rart.... :P

Samme her. Lader den om natta. Da bruker jeg den mye om dagen. Kobler ofte mobilen gjennom AUX i bil på jobb og hører på wimp halve dagen :P Da har jeg ikke lader i bilen.
Bildene er superbra syns jeg, fremkalte en del av de i fjor og ble imponert over hvor gode de var :)
Har hatt s2 i ett år nå og er veldig fornøyd med den. Og min interesse med mine mobiler pleier sjelden var så lenge heller :P Så når det er på tide å bytte denne inn i noe nyere blir det samsung igjen :)

Har ikke prøvd iphone, annet enn søstrene mine sine da :P Helt greie. For små for min del syns jeg :P

Eg hadde iPhone i to år, også knuste den. Fordi eg ikkje orka å vente ein månad på iPhone 5 kjøpte eg Samsung Galaxy S3. Synes den var for stor for hånda i forhold til iPhonen som var passa perfekt, vanskeligare å skrive på, tungvindt system osv. Etter eit halvår knuste den, og eg var overlykkelig over å endelig skulle gå over til iPhone igjen. Vart eg fornøyd? Nei. Eg savna samsungen. Savna at det blinka når eg har fått meldinga, snapchat og lignande. Savna det gode kameraet. Savna til og med systemet og oppsettet eg klaga sånn på når eg hadde Samsung. Blir nok aldri heilt fornøyd, men no er Samsungen til reperasjon, og eg gleda meg til å kunne ta den i bruk igjen! ;)

Uten tvil iPhone! Hadde Samsung før men mye mer fornøyd m iPhone. Har Mac også så de "snakker" utrolig godt sammen :) superlettvint!!

Samsung. Hater eple produkter

Back
Topp