iPhone 6 eller Samsung 7?

Android. Så må det være en av dem, Samsung
Ellers elsker jeg min Sony

Har ingen av de selv, men mannen har Samsung 7 og sier det er den beste telefonen han har hatt. Han bytter telefon en-to ganger i året og har prøvd ut de fleste

Bruker Samsung på jobb og iPhone hjemme. Samsung er utrolig tung å bruke, den er klumpete, synes den faktisk har dårligere kamera. Bildene ser redigert ut, og ikke minst dårlig batteri. Nå har heldigvis jobben skjønt at Samsung ikke duger heller, så vi skal få ny. Spennende å se hva det blir :) Så jeg vil anbefale iPhone :)

Har min 3. iphone, den går i bakken/gulvet annenhver dag ca:confused::p aldri knust skjerm. Overlevd en tur i do også:oops: Og aldri hatt probl med lader. Den jeg har nå er over 3 år. Henger litt noen ganger men det er fordi den er overfylt. Neste må ha 64gb. Mannen har Sony, mamma og pappa har Samsung, og jeg synes begge er så ulogiske, mens Apple så enkelt:p men man kan jo aldri bli enig om sånne ting, du må vel bare teste ut begge.

Mannen min sverger til Samsung, og jeg sverger til IPhone.
Jeg har kun hatt IPhone siden 2009 da begynte jeg med 3gs. Nå har jeg IPhone 6s. Jeg har bank i bordet aldri knust en.
Har alltid kjøpt flipp kover til dem.
Har ei hatt problemer med laderene.
Jeg bruker dem regelmessig, og normalt da :)

Helt klart Samsung. Har selv S7 Edge, og er storfornøyd. Hørt alt for mye dårlig om iphone, og så jobber jeg i et data-rekonstruksjonsfirma, og når det er noe galt med telefonen, og alle bilder er borte, fordi telefonen ikke virker, er det nesten null sjanse med iphone, for å få det ut igjen, hvor det ikke er noe problem med de fleste Android telefoner. Så skal ALDRI ha apple produkter. ;)

Samsung. Har hatt Samsung de siste årene, prøvde meg på en iPhone nå når jeg kjøpte ny og er super skuffet. iPhone kan ikke måle seg med Samsung

Back
Topp