Hva har du? Og hva hadde du valgt?
høyttaleren jeg hører i når jeg prater i telefon er ødelagt. Mobilen er jo ca 2 år gammel snart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har stikk motsatt erfaring, dvs jeg har bare hatt Samsung da, men alle mine venner med iphone har knust skjerm minst én gang. Jeg og mannen har begge hatt Samsung i mange år, og de går i bakken daglig, aldri mer enn overfladiske nesten usynlige striper.Iphone... Helt klart. Samsung knused bare du ser på den![]()
Signerer der. De fleste med iphone jeg kjenner har knust skjermJeg har stikk motsatt erfaring, dvs jeg har bare hatt Samsung da, men alle mine venner med iphone har knust skjerm minst én gang. Jeg og mannen har begge hatt Samsung i mange år, og de går i bakken daglig, aldri mer enn overfladiske nesten usynlige striper.
Jeg har stikk motsatt erfaring, dvs jeg har bare hatt Samsung da, men alle mine venner med iphone har knust skjerm minst én gang. Jeg og mannen har begge hatt Samsung i mange år, og de går i bakken daglig, aldri mer enn overfladiske nesten usynlige striper.
Jeg og. Jeg har hatt fra s2 og opp, aldri knust en skjerm.Jeg har stikk motsatt erfaring, dvs jeg har bare hatt Samsung da, men alle mine venner med iphone har knust skjerm minst én gang. Jeg og mannen har begge hatt Samsung i mange år, og de går i bakken daglig, aldri mer enn overfladiske nesten usynlige striper.
Enig med deg.Har samsung Galaxy s7, elsker den.
Den har også veldig mye bedre kamera enn iPhone
Samme her...Jeg og. Jeg har hatt fra s2 og opp, aldri knust en skjerm.
Personlig holder jeg meg milevis unna alt av Apple. Så jeg hadde valgt samsung Galaxy S7 av disse, og den vanlige (ikke edge).Hva har du? Og hva hadde du valgt?høyttaleren jeg hører i når jeg prater i telefon er ødelagt. Mobilen er jo ca 2 år gammel snart.