iPhone 6 eller Samsung 7?

☆ Lilletrille ☆

Lykkelig mamma
♡Junigull 2016♡
Hva har du? Og hva hadde du valgt? :) høyttaleren jeg hører i når jeg prater i telefon er ødelagt. Mobilen er jo ca 2 år gammel snart.

Har samsung s7 edge. Elsker den. Fantastiske bilder både inne og ute. God lagringsplass. Lett å overføre fra min gamle samsung. Bare tok ryggen mot hverandre på de så overførte den alt. Luksus :p Men har aldri prøvd iphone da. Så kan ikke utale meg om det. Er samsung for alle penga i vårt hus ;)

Hvordan er appene blitt på Samsung? :) har ikke hatt det siden vi byttet tlf for snart 2 år siden

Iphone... Helt klart. Samsung knused bare du ser på den ;)

Iphone... Helt klart. Samsung knused bare du ser på den ;)
Jeg har stikk motsatt erfaring, dvs jeg har bare hatt Samsung da, men alle mine venner med iphone har knust skjerm minst én gang. Jeg og mannen har begge hatt Samsung i mange år, og de går i bakken daglig, aldri mer enn overfladiske nesten usynlige striper.

Jeg har stikk motsatt erfaring, dvs jeg har bare hatt Samsung da, men alle mine venner med iphone har knust skjerm minst én gang. Jeg og mannen har begge hatt Samsung i mange år, og de går i bakken daglig, aldri mer enn overfladiske nesten usynlige striper.
Signerer der. De fleste med iphone jeg kjenner har knust skjerm :p

Selv har jeg kun knust skjerm en gang. Men da var tlf nesten 3 år og jeg mista den rett i fliser :p Var uansett på tide å oppgradere da etter min mening :)

Det blir Samsung! Men må finne passet mitt før jeg bestiller mobil. Også må jeg overføre ting fra denne. Blir spennende å prøve den igjen :)

iPhone hadde jeg valgt. Her i huset har vi begge deler og jeg foretrekker iPhone. Har også hatt knust glass på Samsung aldri på iPhonen.

Mannen har samsung jeg har iphone... Hans blir alltid stygg, ripet osv mens min er ripefri... Så jeg syns det er stor kvalitetsforskjell

Samsung S7edge uten tvil! IPhone er kult det; men kamera og innmat er bedre på Samsung :-) Bra batteritid. Kunne ikke blitt mer fornøyd :-)

Jeg og. Jeg har hatt fra s2 og opp, aldri knust en skjerm.

Har vært mobilselger/serviceansvarlig i 7 år.
Har brukt iphone, solgt iphone, reparert iphone, hørt på klager om iphone osv.
Og kommer ALDRI til å kjøpe iphone.

Har brukt Samsung i mange år, og elsker dei. :-)

Hva har du? Og hva hadde du valgt? :) høyttaleren jeg hører i når jeg prater i telefon er ødelagt. Mobilen er jo ca 2 år gammel snart.
Personlig holder jeg meg milevis unna alt av Apple. Så jeg hadde valgt samsung Galaxy S7 av disse, og den vanlige (ikke edge).

Endte opp med S6 selv før 7 kom, og den er jeg superfornøyd med :) Moren min kjøpte nettopp 7, og den er også veldig flott.

Hvis man har mye Appleprodukter fra før så er sikkert Apple fint det, men orker ikke knote med det igjen selv. Har hatt iPhone før, og det er bare knot. Mye problemer med passord og innlogging og nedlastinger hos Apple, både for meg, samboer og venner. Aldri mer!

Back
Topp