Iphone 4..

x1xTingeling~

Glad i forumet
Er det noen her som har iPhone 4 med tele2 abbonement?
eller vet om det er mulig?

Må jo ha eget spesiallaget simkort til denne telefonen.[:@]

Jeg har det. Bare ring og si du vil ha microsim tilsendt. Tar et par dager, og er gratis[;)]

Det kjipe med Tele2 og iPhone er at man må lagre alle kontakter dobbelt, altså både med og uten +47 [>:]

ORIGINAL: Natural Beauty

ORIGINAL: Tingeling~

Er det noen her som har iPhone 4 med tele2 abbonement?
eller vet om det er mulig?

Må jo ha eget spesiallaget simkort til denne telefonen.[:@]

Du kan bare klippe simkortet, funker fett!

Haha, skal ikke se bort ifra at jeg hadde gjort det!!
Var det slik du fikk din til å funke?

ORIGINAL: ©Smartass

Jeg har det. Bare ring og si du vil ha microsim tilsendt. Tar et par dager, og er gratis[;)]

Det kjipe med Tele2 og iPhone er at man må lagre alle kontakter dobbelt, altså både med og uten +47 [>:]

Ja, det har jeg funnet ut at jeg må. men merket at den skyhøye telefonregninga minket kraftig etter at jeg byttet over til tele2.
Da ringer jeg tele2 og bestiller nytt sim-kort! Takker så meget for hjelpen :)

ORIGINAL: Tingeling~

ORIGINAL: ©Smartass

Ja, det har jeg funnet ut at jeg må. men merket at den skyhøye telefonregninga minket kraftig etter at jeg byttet over til tele2.
Da ringer jeg tele2 og bestiller nytt sim-kort! Takker så meget for hjelpen :)

Gjør det![:)] Har du ikke noen binding på et spes abbonement, så be om å få supercheap![:)]

De har forresten også en facebookside hvor du kan kontakte de ang. kundeservicegreier. Svarer fort, og du slipper tlf.kø[8D]
Det fine er også at det er åpent på wallen, så det gjør det meste for å ikke se ut som de gir dårlig service[:D] Og trenger de noen personlige opplysninger som ikke passer seg på wallen, så får du en mailadresse. De leser der like kjapt.[;)]

Back
Topp