Ipad

Medulla spinalis

Glad i forumet
Har fått litt noia av ipaden nå som jeg er gravid. Til vanlig holder jeg den på en måte oppå magen og skriver. Nå føler jeg bare at jeg stråler inn på spiren i magen! Noen andre som kjenner seg igjen?

Det har du nok helt rett i - jeg er selv forsiktig med både telefon, ipad og trådløst nett generelt, og ekstra forsiktig når jeg er gravid. Statens strålevern er skikkelig i bak-evja i forhold til resten av verden, og ikke tilstrekkelig oppdatert på internasjonal forskning rundt dette med stråling. Som forøvrig er et skikkelig eksperiemt med folkehelsa, antakelig på nivå med røyking, løsemidler osv. Først lenge etterpå er det et anerkjent faktum hvor skadelig det er, mens man først i flere tiår trodde det var helt trygt. Folkets strålevern derimot, er oppdatert, uavhengig, og kan gi mye god informasjon og gode råd rundt dette med elektronagnetisk og høyfrekvent stråling m.m.

Bedre føre var...

Huff, ja mine antakelser rundt stråling stemmer sikkert. Mrker bare hvor mye jeg bruker smarttlf, ipad etc enn da jeg sist ble gravid for 4,5 år siden. Vær forsiktig alle! Ikke gå med tlf i lommen feks!!

Back
Topp