Mine barn sitter ikke med nettbrett (1 og 2 år). 2 åringen ser på Barne-TV (dvs to korte tegnefilmer a 10 min) på vanlig TV ellers er tv-en avslått. Er litt firkantet på det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her får de spille og se på tv/ipad så mye de vil. Har hver sin tv, playstation, ipad og mobil. 8 og 10 år. Minste på 10 mnd bryr seg ikke om tv'en står på eller ikke, men hun kommer ikke til å få lov til å bruke skjerm så mye som de to andre. Jeg er kun hennes mor, og syns det blir litt mye/unødvendig å sitte foran en skjerm hele dagen.
Snap får de ikke ha! De får bruke min eller faren sin om de vil bruke slike filter og tulle, men da sitter de jo med oss.
Ang at foreldrene lyver på foreldremøtet så tror jeg det er helt vanlig.. Far her lyver om hvor mye barna hans får lov til å spille/sitte foran skjerm, og om hvilke spill de får spille. Vet at flere av vennene til han på 10 år får spille GTA feks Og skytespill som er ganske realistiske.. Ene faren hadde sagt at sønnen fikk spille dersom han ikke fortalte det til noen. Det gjorde han selfølgelig + at han ikke fikk lov til å si det
de er 6 og 8..kun iPad i helgene.
Blir aggressiv og sur stemning fra de to gutta hvis vi ber de skru av etter lenge spilling så må begrense det.
Playstation e også begrenset Max 1 time i ukene om de har besøk i loftsstua.
Litt lengre i helga