iPad er for alle:)

Vinterstorm

Gift med forumet
Mailykke <3
Min 18mnd gamle sønn har virkelig skjønt hvordan man bruker iPad'n hvertfall;))
Link til video er her

Ja han skjønner utrolig mye. Han trykker seg også ut av programmet og velger nytt fra menyen:) Utrolig morsomt å se på han når han holder på:)

Fascinerende Har også ei som er veldig flink!

så flink han er! mini har også brukt paden lenge. Kjempe kjekt! Masse spill å velge i og. Men det der har vi ikke, hva heter det?

MiniMoi skrev:
så flink han er! mini har også brukt paden lenge. Kjempe kjekt! Masse spill å velge i og. Men det der har vi ikke, hva heter det?

Det der heter kidz bygg, kidz blox er også likt bare med dyr. Ellers anbefaler jeg kidzofon (man lærer farger, bokstaver og tall) og sound touch (brett med mange dyr, maskiner, instrumenter osv... så trykker man på det og det kommer virkelige bilder av det med lyd)

Hehe, han er så søt og flink :-D
Jeg måtte vise han til pappa (for det er jo han som har ipad her) og han ble litt gira på å laste ned ting til mini her selv, syns Even var så flink :-D

lnie skrev:
Hehe, han er så søt og flink :-D
Jeg måtte vise han til pappa (for det er jo han som har ipad her) og han ble litt gira på å laste ned ting til mini her selv, syns Even var så flink :-D

Ja dette er nok noe for Leon også tenker jeg!;) Alle med småbarn burde ha en iPad, så du får be han kjøpe en til deg også:P

Back
Topp