iPad appen

Romle

Gift med forumet
VIP
Junibarna 2015
Hei!

Jeg har akkurat lastet ned forum-appen på iPaden min, men får ikke logget inn. Jeg har forsøkt både epostadressen min og nicket mitt på brukernavn, men ingen av dem ser ut til å være riktige... Har logget meg inn og ut av forum på pc, og brukt epostadressen min, det har gått fint.... Hva gjør jeg?

-Romle.

Hei!

Jeg har akkurat lastet ned forum-appen på iPaden min, men får ikke logget inn. Jeg har forsøkt både epostadressen min og nicket mitt på brukernavn, men ingen av dem ser ut til å være riktige... Har logget meg inn og ut av forum på pc, og brukt epostadressen min, det har gått fint.... Hva gjør jeg?

-Romle.
Hei. hmm det var litt mystisk. Du skal uansett ikke bruke noe annet enn epostadressen din som brukernavn. Husk det må være den samme epostadressen som du bruker på babyverden.no. Skal se litt nærmere på kontoen din :-)

Hei igjen Romle.

Har akkurat logget meg på med din epostadresse og laget et passord. Fint om du eposter meg, og forteller hvilken epostadresse du har forsøkt å logge deg inn med. send gjerne en epost på it.sandviks@sandviks.com .

Takk! Nå har jeg sendt epost! :)

Back
Topp