Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Med første var han med på alt av ul, lege timer å jordmor timer. Hittil har jeg bare hatt en ul men han var på jobb så stress å ta fri. Tror for han at han har vært gjennom det en gang å veit hvordan det er osv så er ikke så krise om han ikke er med
Overraskende mye Han ble "tvunget" inn i dette stakkar, og selv om jeg var 100% sikker på at han ville komme etter, så hadde jeg aldri trodd han skulle ønske dette så fort og så mye Han vil at vi skal ha tidlig ul, har ønske om 3D ul, legger planer for utbygging på huset pga den lille, og er veldig stolt og glad. Og DET er jeg og!! :-o For vi hadde en tøff start med store uenigheter i begynnelsen av svangerskapet ...
Han er veldig involvert, det er første gang for oss begge. Han leser egen pappa del på BV og syns det er kjempe gøy å snakke om det. Vi har daglige samtaler og jeg syns det gjør det aå mye lettere for meg! Han er fantastisk!
Ja, en del. Han var med på ul og skal bli med på oul, vi leser om progresjonen uke for uke sammen, og han spør mye om hvordan ting føles og snakker generelt mye om graviditeten. Tror han gleder seg veldig til han kan kjenne spark, sånn at han "kjenner" graviditeten han også Ellers er han jo mest opptatt av fødsel og tiden etterpå da, men det skjønner jeg jo godt!
Ingenting foreløpig. Vi ligger litt lavt i og med at vi mistet i høst. Han skal være med på ul neste fredag, da Jeg vet at han gleder seg, så det kommer nok mer etter hvert
han passer på at jeg spiser sun mat, får nokk søvn & at jeg drikker mye vann. ellers er det ikke mye entusiasme å spore. fikk høre hjerte lyden hos jm forje dagen men han var så trøtt at det fikk han nesten ikke med seg XD regner med at han "våkner" etter UL neste uke
Han finnes ikke engasjert, men så er dette tredjemann. Han blir med på ULer, og jeg vet han hadde stilt opp om jeg spurte, men ellers er det ikke stort . Det er egentlig helt greit for meg, det viktigste er at han er engasjert etter fødselen, og tar seg av de to barna vi har fra før så de får den oppmerksomheten de trenger nå som jeg er litt fraværende.
Han har ventet lenge på å bli pappa, så han er veldig engasjert. Passer på hva jeg spiser og at jeg har det bra. Har en egen app på telefonen hvor han følger barnets utvikling