Invitert på Mary kay party..tips?

ORIGINAL: Rebecca85

ORIGINAL: ~StRaToS~

Jeg synes det er dyrt ja. Har den pakken til 3000 kr
(i Norge)og har i tillegg primeren, lipgloss og det håndsettet.
Men jeg pleier å bestille fra ebay. 3 ganger så billig.
Passer bare på at datoen ikke har gått ut.

Eh...er det sånne priser blir det kanskje en lypsyl om de har[X(]

Er så typisk at de sier at det er billig i forhold til parymeriet fordi deres produkter inneholder mere mengde. Men ja jeg synes det er dyrt.
Kjøpte den pakken som de selger for 3000 kr her i norge, for 800 kr via ebay inkludert frakt. Ingen moms og till siden jeg bestilte separert og ingen av produktene kostet over 200 kr stk.

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

foundation:
http://www.marykaynorway.no/sub.php?page=154&spage=165&menu=43&c=&cat=&p=webshop&pg=0

Consealer Highlighting pen (Fikk min igår, og ELSKER den!!)
http://www.marykaynorway.no/sub.php?page=155&spage=171&menu=43&c=&cat=&p=webshop&pg=28

Satin Hands-settet
http://www.marykaynorway.no/sub.php?page=156&spage=190&menu=43&c=&cat=&p=webshop&pg=604

Satin Lips settet:
http://www.marykaynorway.no/sub.php?page=154&spage=163&sspage=&c=&menu=43&pg=202&cat=&p=productinfo&artnr=10-033429

Øyensminkefjerner:
http://www.marykaynorway.no/sub.php?page=154&spage=163&sspage=&c=&menu=43&pg=202&cat=&p=productinfo&artnr=10-029727

Det er de produktene jeg har , og jeg er SUPERfornøyd[:)]

Og sminkekostsettet!!
http://www.marykaynorway.no/sub.php?page=155&spage=179&sspage=&c=&menu=43&pg=24&cat=&p=productinfo&artnr=10-011260
Elskelskelsk![:)]

Hva er prisene ca på tingene?[:)]

oooj, ja si det..

Sminkesettet er i alle fall ca 500 tror jeg
Samme med satin hands
Satin lips ca 300
foundation 2-300 kanskje
Consealer 250 trooor jeg..[8D]

Ok..ikke sååå ille egentlig..men lurer på hva mannen sier om jeg kjøper dyre sminke ting for hans penger [8D] eller får du regning med tinga du bestiller? da kan jeg betale selv når jeg får penger[8D][:D]

ORIGINAL: Sicily

Betaler der og da, eller får giro. Noen har bankterminal. Anbefaler Satin Hands-settet og sminkefjerneren.. Fantastisk!  Er fornøyd med øyenskyggene deres også, men styr unna foundationen. Den er crap. Satin lips er også godt. Jeg har mistet skrubben min til den. [:(] Er avhengig av vaskegeleen og Extra Emollient Night Cream. Ren bivoks som brukes til ALT. Lepper, hud, bleieutslett, atopisk eksem, you name it. Jeg bruker den som fuktighetskrem i ansiktet. Masse fukt og "fett" uten å tette til porene. [:)] Den får man med i Satin Hands Settet.

Enig!!
Er så mange som skryter av den, men den er helt ræva.
Dritfin i mørket, men styr unna dagslyset[8D]

Syns den er kjempegod jeg..[:-] Står i dagslys og tar den på, med foundationkost, så får veldig jevnt og fint resultat.

Tenker du på mineralpudderet? Er iså fall ikke den jeg snakker om. Snakker om den half and full coverage foundation.

Men du, svar meg på den tråden ang kuldkrem[;)][:D]

Er så typisk at de sier at det er billig i forhold til parymeriet fordi deres produkter inneholder mere mengde. Men ja jeg synes det er dyrt.
Kjøpte den pakken som de selger for 3000 kr her i norge, for 800 kr via ebay inkludert frakt. Ingen moms og till siden jeg bestilte separert og ingen av produktene kostet over 200 kr stk.

Lurt [:D] skal prøve produkter på partyer og se hva jeg liker osv så kan jeg sjekke ut på ebay senere[8D] men må kjøpe noe på partyet også da[:D]

Lurt [:D] skal prøve produkter på partyer og se hva jeg liker osv så kan jeg sjekke ut på ebay senere[8D] men må kjøpe noe på partyet også da

Må det vettu[;)]

ORIGINAL: * supermeg*

husker jeg var imponert over Mary Kay produktene i starten, men etter lang tids bruk synes jeg de var utrolig dårlige.. øyeskyggene var greie[;)]

Signerer!

Ok..ikke sååå ille egentlig..men lurer på hva mannen sier om jeg kjøper dyre sminke ting for hans penger [8D] eller får du regning med tinga du bestiller? da kan jeg betale selv når jeg får penger[8D][:D]

Nei, det er egentlig ikke det.
Jeg bestiller via en vennine, og får produktene med giro, så jeg betaler etter at jeg har fått produktene. Tror det er det vanlige..[:)]

Ok, håpe det er sånn..da slipper gubben rive av seg håret for "unødvendig kjøp" [8D] er det ikke til bilen er det ikke verdt å bruke penger på[8D]

Nei, det er egentlig ikke det.
Jeg bestiller via en vennine, og får produktene med giro, så jeg betaler etter at jeg har fått produktene. Tror det er det vanlige..[:)]

Ok, håpe det er sånn..da slipper gubben rive av seg håret for "unødvendig kjøp" [8D] er det ikke til bilen er det ikke verdt å bruke penger på[8D]

Skulle sett min mann første gang jeg handlet der, og kjøpte så mye at jeg fikk gratis lipgloss..[:-] (vi snakker 2000++..[:D])

Haha....da tror jeg min mann svimer av eller starter sex nekt de neste 3 mnd[X(] eneste straffa som funker her i huset[8D]

Men herregud..om man får gratis lipgloss for å handle for 2000++ er det jo penger spart på lipglossen da[:D] nesten tjent på det da jo[:D][8D]

Back
Topp