Invitert på Mary kay party..tips?

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Aldri vært på noe sånt før eller prøvd produktene.. Er det noe du vil anbefale som jeg kan prøve? Er de dyre?

Bestiller man og får det tilsendt eller kjøper og betaler man der og da? greit å vite om jeg må tømme kontoen til mannen først[8D]

husker jeg var imponert over Mary Kay produktene i starten, men etter lang tids bruk synes jeg de var utrolig dårlige.. øyeskyggene var greie[;)]

Dere får prøve en rekke produkter og du vil oppleve de klassiske salgsuttrykkene. Jeg har selv vært konsulent for Mary Kay og bruker bare deres prudukter. Rense produktene er helt fantastiske og bivoksen er det mest geniale jeg har vært bortpå. Fåtallet reagerer på produktene, men det vil du finne ut før du kjøper. Er og veldig veldig fornøyd med mascaraen deres. Du overfører penger etterpå og da sender de produktene. Kan være du får noe med hjem fra selve partyet og=)

ORIGINAL: charley

Dere får prøve en rekke produkter og du vil oppleve de klassiske salgsuttrykkene. Jeg har selv vært konsulent for Mary Kay og bruker bare deres prudukter. Rense produktene er helt fantastiske og bivoksen er det mest geniale jeg har vært bortpå. Fåtallet reagerer på produktene, men det vil du finne ut før du kjøper. Er og veldig veldig fornøyd med mascaraen deres. Du overfører penger etterpå og da sender de produktene. Kan være du får noe med hjem fra selve partyet og=)

Er det dyrt? hva er ca pris på div ting?

Har aldri reagert på noe før og har brukt alt fra Nille sminke til Dior osv [8D]

Jeg er veldig fornøyd med solpudderet fra MaryKay. Tror det kostet ca.400.-

Øyeskyggene og øyesminkefjerneren liker jeg godt, men ikke noe å løpe mann av huse for liksom.. Husker ikke hva de koster, men er ikke spesiellt billig.

sminkefjerner, silk hands kremen er god, rensemelk om du har sensitiv hud, .. husker ikke alt, min mor var mary kay konsulent da jeg var mindre. men har vært fornøyd med alt jeg fikk prøve =)

Du kan kjøpe der og da om de har med det du vil ha, visst ikke bestiller de inn for deg og du betaler på forhånd eller når de får varene.

De koster ja, men det er vel verdt pengene! Et utrolig bra merke!

Jeg har brukt concealer, foundation og ansikts skrubb-serien deres.. samt den serien med oransje flasker for hender.. fra MK.. VELDIG gode produkter alle sammen, hadde bare lommeboken sagt seg enig i hva jeg vil ha hver gang jeg er på party [8D]

Fordelen er jo at du kan prøve produktene før du kjøper noe..

Ok, får nesten se litt hva de har da [:)] har lyst på øyenskygger hvertfall og sminkekoster[:D]

har en sånn mary kay kost for mineral-foundation, men synns ikke den er noe bra.
stikker meg jo på den [8D] kansje huden min er følsom hehe.

ORIGINAL: maryjoleen

har en sånn mary kay kost for mineral-foundation, men synns ikke den er noe bra.
stikker meg jo på den [8D] kansje huden min er følsom hehe.

Hehe..de har vel koster så jeg får kjenne på den [:D]

Øyenskygge og noe til å dekke kviser vil jeg hvertfall ha[:D] kanskje noe annet om det er noe som frister veldigog visa kortet til gubben tillater det [8D][:D]

Bivoksen er genial, her blir den brukt som kuldekrem, hvis jeg er solbrent, på tørre lepper, såre rumper, tørre poter på hunden [8D]

Liker også mineraludderet og sminkefjerneren..

Håndsåpen er fantastisk god [:)]
Ellers har jeg hatt en brunkrem, rouge og renseproduktene. disse var helt ok..

Jeg synes det er dyrt ja. Har den pakken til 3000 kr (i Norge)og har i tillegg primeren, lipgloss og det håndsettet.
Men jeg pleier å bestille fra ebay. 3 ganger så billig.
Passer bare på at datoen ikke har gått ut.

Betaler der og da, eller får giro. Noen har bankterminal. Anbefaler Satin Hands-settet og sminkefjerneren.. Fantastisk!  Er fornøyd med øyenskyggene deres også, men styr unna foundationen. Den er crap. Satin lips er også godt. Jeg har mistet skrubben min til den. [:(] Er avhengig av vaskegeleen og Extra Emollient Night Cream. Ren bivoks som brukes til ALT. Lepper, hud, bleieutslett, atopisk eksem, you name it. Jeg bruker den som fuktighetskrem i ansiktet. Masse fukt og "fett" uten å tette til porene. [:)] Den får man med i Satin Hands Settet.

ORIGINAL: * supermeg*

husker jeg var imponert over Mary Kay produktene i starten, men etter lang tids bruk synes jeg de var utrolig dårlige..
øyeskyggene var greie[;)]

Hvorfor det?

ORIGINAL: Sicily

Betaler der og da, eller får giro. Noen har bankterminal. Anbefaler Satin Hands-settet og sminkefjerneren.. Fantastisk!  Er fornøyd med øyenskyggene deres også, men styr unna foundationen. Den er crap. Satin lips er også godt. Jeg har mistet skrubben min til den. [:(] Er avhengig av vaskegeleen og Extra Emollient Night Cream. Ren bivoks som brukes til ALT. Lepper, hud, bleieutslett, atopisk eksem, you name it. Jeg bruker den som fuktighetskrem i ansiktet. Masse fukt og "fett" uten å tette til porene. [:)] Den får man med i Satin Hands Settet.

Enig!!
Er så mange som skryter av den, men den er helt ræva.
Dritfin i mørket, men styr unna dagslyset[8D]

ORIGINAL: *Rebella*

Bivoksen er genial, her blir den brukt som kuldekrem, hvis jeg er solbrent, på tørre lepper, såre rumper, tørre poter på hunden [8D]

Liker også mineraludderet og sminkefjerneren..

kjøper ikke det tror jeg [8D]

ORIGINAL: ~StRaToS~

Jeg synes det er dyrt ja. Har den pakken til 3000 kr
(i Norge)og har i tillegg primeren, lipgloss og det håndsettet.
Men jeg pleier å bestille fra ebay. 3 ganger så billig.
Passer bare på at datoen ikke har gått ut.

Eh...er det sånne priser blir det kanskje en lypsyl om de har[X(]

Back
Topp