Invitert på blåtur :O

Mamma til 3 :)

Forelsket i forumet
Aldri blitt det før, og nå er jeg glad for å ha blitt spurt. :D men hva pakker man? ;p vet iallefall at det ikke er overnatting ;) og sjefen sa : få beskjed innen kl 18,idag om du kommer eller ikke.. det er imorgen klokken seks!
Så nå spekulerer jeg på om det er klokken 06,eller 18 :p

Er det ikke vanlig å få en pakkeliste da? Og så er det evt noen ting man ikke trenger på lista :p

Først kjørte vi avsted, og ble lurt flere ganger av sjefen hvor vi skulle ;) så stoppet vi til slutt utenfor ei rorbu:p der fikk vi tapas og de andre hadde med seg alkohol. Det kom også ei jente på kanskje 15 år å sang +spilte piano til oss. Satt for det meste rundt et langbord, drakk, flirte, hadde quiz og bare hadde det gøy på den måten :) passet perfekt for meg denne gangen, da det ikke var noe fysiske anstrengelser :)

Først kjørte vi avsted, og ble lurt flere ganger av sjefen hvor vi skulle ;) så stoppet vi til slutt utenfor ei rorbu:p der fikk vi tapas og de andre hadde med seg alkohol. Det kom også ei jente på kanskje 15 år å sang +spilte piano til oss. Satt for det meste rundt et langbord, drakk, flirte, hadde quiz og bare hadde det gøy på den måten :) passet perfekt for meg denne gangen, da det ikke var noe fysiske anstrengelser :)

Hørtes koselig ut, veldig gravidvennlig :p

Så utrolig gøy :D !

Back
Topp