Inviterer til Baby-Tupperware treff (alle i Østfoldgjengen titt innom tråden :D )

dytt

Leo og jeg gleder oss så masse til å hilse på dere i morgen jenter!!![:D][:D][:D][:D][:D]

Herre jesus.. jeg komme rtil å handle meg bort............[:)]

ORIGINAL: Baby Rickardsson

Kanskje like godt jeg ikke kan komme. Jeg har en lei evne til å handle meg bort på TW.[:)]

Bare bla igjennom katalogene på websiden dems du... tar bestillinger utenom party og jeg vettu [8D][:D]
Bestiller søndag og varene leveres om ca halvannen uke, rett før påske blir det vel [;)].

ORIGINAL: Bella83

Skal jeg ha med noe i morgen??

Neida trenger ikke det [;)]

Jeg må dessverre melde avbud jeg; ble litt for moro og litt for sent på konserten med Mika i Oslo i går [:D] Tror ikke jeg skal si når jeg la meg, men jeg må nok la barna være hos ho bestemor en del timer til før jeg henter de...

**tvilling85** - sender deg melding på tlf.også, sånn tilfelle du ikke får lest dette her...

ORIGINAL: elisandr

Jeg må dessverre melde avbud jeg; ble litt for moro og litt for sent på konserten med Mika i Oslo i går [:D] Tror ikke jeg skal si når jeg la meg, men jeg må nok la barna være hos ho bestemor en del timer til før jeg henter de...

**tvilling85** - sender deg melding på tlf.også, sånn tilfelle du ikke får lest dette her...

Vi starter ikke før 12++ da.... og var sist hos twinna til halv fem tror jeg [8D]
Men du kan jo kikke på katalogen og si ifra om du trenger noe[:)].
Link lenger opp.

Mika har jeg aldri hørt om engang [8D]

Går det å bestille en fotmåler og evnt overföre penger eller annene lösning?? Kunne värt bra å ha. Selv for sönnen.

Mika er han som synger om Grace Kelly. Låta som satte seg fast i hjernebarken for et par somre siden.

Går det å bestille en fotmåler og evnt overföre penger eller annene lösning?? Kunne värt bra å ha. Selv for sönnen.

Mika er han som synger om Grace Kelly. Låta som satte seg fast i hjernebarken for et par somre siden.

klart du kan. Det er da ikke noe problem.
[:)]

Åkäj, da bestiller jeg en sånn[:)] Så finner vi ut av betaling og sånt via PM.

Den er god [:)]
*durer av gårde til twinny nå*

ORIGINAL: TonjeJenta

Åkäj, da bestiller jeg en sånn[:)] Så finner vi ut av betaling og sånt via PM.

Den er god [:)]
*durer av gårde til twinny nå*

Hilse!

*durer avgårde til bhg*

Back
Topp