Invitere fotograf

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
Er det vanlig når man har fotograf med på bryllupet at man inviterer dem til bords også, har tenkt å invitere han også (selv om vi ikke kjenner ham personlig), men syntes det blir feil å la han stå der å sniffe på maten uten å få noe liksom...

Enig?

Uenig?

Why?

Svar svar svar, litt rastløs i rompa mi [8D]

Jeg hadde latt fotografen forsyne seg med mat..

Vi måtte ha tolk i dåpen til dattera mi, å da fikk tolken mat hun også, tok det som en selvfølge. [8|]

Ja, som sagt syntes det blir frekt, uhøflig og det som er, og bare la noen som skal stå for så mye i selskapet å bare lukte, uten å få smake [8D]

ORIGINAL: lene78

min mat har spist på kjøkkenet han når han har tatt bilder i bryllupet - en fotograf trenger da ikke sitte ved bordet... det er vel bilder han skal ta..

den tok jeg ikke, min mat ?[8|]

ORIGINAL: mamma050308

ORIGINAL: Vesle_mor

ORIGINAL: lene78

min mat har spist på kjøkkenet han når han har tatt bilder i bryllupet - en fotograf trenger da ikke sitte ved bordet... det er vel bilder han skal ta..

den tok jeg ikke, min mat ?[8|]

Mente sikkert MIN MANN, men der kom en skrivefeil......

Klart fotografen skal få mat, men trenger vel ikke sitte ved bordet sammen med dere og gjestene?
Jeg filma/ fotograferte i bryllup og spiste på kjøkkenet. Ser ikke problemet med det. Tror det er mest vanlig også, at de spiser på kjøkkenet.

Ok, nå tok jeg den..[:)] Litt treg til tider..ok så han får mat, men det på kjøkkenet..greit! Hvis det er vanlig så er det slik det blir [:)]

Back
Topp