Invitasjoner

*lillegull*

Glad i forumet
Kan jeg se bilder av invitasjonene deres?
Evt. pris og hvor de er kjøpt?[:D]

Jeg vil også gjerne se [:)]

Er det noen som vet om det er stor forskjell i pris på å bestille fremfor å lage invitasjonene?

Jeg har ikke helt bestmet meg for om jeg skal bestille eller lage dem.

Jeg lagde selv, veldig enkelt, kan legge ut senere i kveld viss dere vil se [:)]

ORIGINAL: Rødtopp86

Jeg lagde selv, veldig enkelt, kan legge ut senere i kveld viss dere vil se [:)]

Jeg vil gjeeerne se [:)]

Jeg vil og gjerne se[:)]

Sånn blir våre:

fargene er jo helt elendige, men de er grønne og ikke helt hvite. Under hjertene med bokstavene våre på er det blonder. Hvordan de skal se ut inni er ikke helt bestemt[8D]

ORIGINAL: camika

Sånn blir våre:

fargene er jo helt elendige, men de er grønne og ikke helt hvite. Under hjertene med bokstavene våre på er det blonder. Hvordan de skal se ut inni er ikke helt bestemt[8D]

Wow, så flink du er!
De er jo kjempefine[:D]

Her er våre. Allerede sendt ut og fått svar fra de fleste [:D].[:D]

Baksiden av konvolutten (som også er hjemmelaget)

ORIGINAL: to*gull!

Her er våre. Allerede sendt ut og fått svar fra de fleste [:D].[:D]

Baksiden av konvolutten (som også er hjemmelaget)

Så fine[:)]
Misunner dere som klarer å lage egne kort!

Mine invitasjoner er jo ikke så fancy som mange av de andre her da [8D] Dere er kjempeflinke! Planen er da at de hjertene som er utenpå, at jeg skal bruke samme på bordkortet. Og så har jeg kjøpt "takk"-stempel til takkekortene i samme stil [:D]

Her er fremsida

Og her er innsida [:)] Ser nok merkelig ut, for jeg har fjernet alle navn og sånn [;)]

Syns det var kjempefint jeg Rødtopp86[:D]

ORIGINAL: *lillegull*

Takk for det [:D] Måtte gjøre det litt enkelt, siden det var over 40 invitasjoner å lage og så ville jeg ikke bruke FOR mye penger på det..

ORIGINAL: *lillegull*

Takk for det [:D] Måtte gjøre det litt enkelt, siden det var over 40 invitasjoner å lage og så ville jeg ikke bruke FOR mye penger på det..

Det er sånn jeg og tenker. De var jo superfine da[:D] Vet ikke om jeg tør å prøve og lage egne engang jeg..

Sånn blir våre:

Så flink du er [:D] var kjempe fine! Er noe slikt jeg har tenkt på selv [:)]

Mine invitasjoner er jo ikke så fancy som mange av de andre her da [8D] Dere er kjempeflinke! Planen er da at de hjertene som er utenpå, at jeg skal bruke samme på bordkortet. Og så har jeg kjøpt "takk"-stempel til takkekortene i samme stil [:D]

Her er fremsida

Så fint at dere viser bilder [:D] Veldig fine invitasjoner [:)]

to*gull så fine invitasjoner og konvolutter du har laget, konvolutt hadde jeg ikke tenkt på å lage selv, men blir jo fint sånn som du hadde gjort det [:D]

ORIGINAL: *Sweety*

Sånn blir våre:

Så flink du er [:D] var kjempe fine! Er noe slikt jeg har tenkt på selv [:)]

Takk takk! De er jo ganske enkle da, og det går fort å lage de. Jeg er snart ferdig med alle 70, så nå må jeg snart finne ut hvordan jeg vil ha de inni.

dere er utrolig flinke...
lurer på om jeg skal lage selv,men har liksom ikke funnet en type invitasjon som jeg har falt for,men leter videre.....

Eg lager selv. E ikke ferdig med d første helt enda, men eg kan ta bilde av d så kan dere få se[:)]
Kankje litt mye arbeid med de kortene, men d e slik eg liker d[;)]
ska ta bilde med en gang eg[;)]

Slik ser kortet ut for øyeblikket.
selve kortet e i perlemor. tag'en som ligger oppå ska d stå noe tekst på, men e ikke helt bestemt enda.
vil ha noe mer på kortet, men har ikke helt funnet ut av hvordan eg ska gjøre d enda. ska ta meg en tur i en scrappebutikk for å sjekke ut hva de har der[:)] evnt noen blomste eller noe slikt.
Ja, masse arbeid, men d går ganske fort når eg først e i gang[:)]
og alt har eg kjøpt på jobben og der får eg jo litt prosenter, så vi sparer jo på d[;)]

Back
Topp