*lillegull*
Glad i forumet
Kan jeg se bilder av invitasjonene deres?
Evt. pris og hvor de er kjøpt?[:D]
Evt. pris og hvor de er kjøpt?[:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Rødtopp86
Jeg lagde selv, veldig enkelt, kan legge ut senere i kveld viss dere vil se [:)]
ORIGINAL: camika
Sånn blir våre:
fargene er jo helt elendige, men de er grønne og ikke helt hvite. Under hjertene med bokstavene våre på er det blonder. Hvordan de skal se ut inni er ikke helt bestemt[8D]
ORIGINAL: *lillegull*
Syns det var kjempefint jeg Rødtopp86[:D]
Takk for det [:D] Måtte gjøre det litt enkelt, siden det var over 40 invitasjoner å lage og så ville jeg ikke bruke FOR mye penger på det..
Sånn blir våre:
fargene er jo helt elendige, men de er grønne og ikke helt hvite. Under hjertene med bokstavene våre på er det blonder. Hvordan de skal se ut inni er ikke helt bestemt[8D]
Mine invitasjoner er jo ikke så fancy som mange av de andre her da [8D] Dere er kjempeflinke! Planen er da at de hjertene som er utenpå, at jeg skal bruke samme på bordkortet. Og så har jeg kjøpt "takk"-stempel til takkekortene i samme stil [:D]
Her er fremsida
ORIGINAL: *Sweety*
Sånn blir våre:
Så flink du er [:D] var kjempe fine! Er noe slikt jeg har tenkt på selv [:)]