Invitasjon til dåp?

Teddyen

Glad i forumet
Hva skriver dere?? Det er seriøst tomt i hodet mitt for tida... [8|]

Jeg lager de selv, så jeg må skrive noe som jeg kan printe ut og lime inni kortet...

Noen som kan skrive en liten "fasit" til meg? [:)]

Vi vil innvitere du/dere i ... dåp, den ... i ... kirke!
Det vil bli middag og kaffe etter sermonien i ...
Mvh .... &...

ORIGINAL: *janne*

Vi vil innvitere du/dere i ... dåp, den ... i ... kirke!
Det vil bli middag og kaffe etter sermonien i ...
Mvh .... &...

Tusen takk! Har skrevet dette og trodde liksom det skulle være noe mere... [8D]
Så så lite ut når jeg fikk det ned... [:D]

Dette skrev jeg da, og ble iallfall godt mottatt hos alle gjestene[:)]

Jeg skal døpes!
Og siden jeg eeeelsker oppmerksomhet, hadde jeg satt pris på om du/dere ville dele begivenheten med meg.

Den store dagen er 2.August, og stedet er Sandar kirke. Klokken 11.00
Etter gudstjenesten flytter vi oss til Raveien 45, hvor mamma og pappa vil holde selskap til ære for meg! Er det ikke fantastisk?

Jeg gleder meg virkelig til denne dagen, og håper vi sees!

Med vennlig hilsen
Noah Lisander

har ikke noe invitasjoner jeg, siden det bare er nærmeste familie så bare sier vi det ! [:D]

Dette skrev vi til dåprn til storesøster:

Til ...
Vi vil gjerne invitere dere til .... dåp.
Dåpen skjer i .... kirke dato og kl ... . Etterpå blir det koldtbord og kaker på ... .
Vi håper dere vil komme.
Vi ønsker svar innen ... .
Hilsen ... og ...

ORIGINAL: Kranglefanten

Jeg skal døpes!
Og siden jeg eeeelsker oppmerksomhet, hadde jeg satt pris på om du/dere ville dele begivenheten med meg.

Etter gudstjenesten flytter vi oss til Raveien 45, hvor mamma og pappa vil holde selskap til ære for meg! Er det ikke fantastisk?

Med vennlig hilsen
Noah Lisander

Hehe... Vi skal ha både dåp og selskap på samme sted! [:)] Ikka samme dato da! [;)]

ORIGINAL: Teddyen

Jeg skal døpes!

Med vennlig hilsen
Noah Lisander

Hehe... Vi skal ha både dåp og selskap på samme sted! [:)] Ikka samme dato da! [;)]

Det er utrolig pent det lokalet..hadde det ikke vært plass til så få, hadde jeg jaggu booket til til bryllup også[8D]

ORIGINAL: Teddyen

Jeg skal døpes!

Med vennlig hilsen
Noah Lisander

Det er utrolig pent det lokalet..hadde det ikke vært plass til så få, hadde jeg jaggu booket til til bryllup også[8D]

Har vært der i konfirmasjon og enig, det er flott lokale :) Og som du sier synd det er så lite så det begrenser mulighetene m tanke på bryllup f.eks :)

Skrev dette j..bare anna tekst til de som kommer til middag/lunch..

[font="trebuchet ms, sans-serif"][font="trebuchet ms, sans-serif"]Kjære

[font="trebuchet ms, sans-serif"][font="trebuchet ms, sans-serif"]Vi vil gjerne få invitere deg/dere til Lukas sin barnedåp.

[font="trebuchet ms, sans-serif"][font="trebuchet ms, sans-serif"]Greipstad Kirke den 06.september kl 11.00

[font="trebuchet ms, sans-serif"][font="trebuchet ms, sans-serif"]Dåpsselskapet holdes på ..........................;
[font="trebuchet ms, sans-serif"][font="trebuchet ms, sans-serif"]kaker og kaffe kl 16.00.

[font="trebuchet ms, sans-serif"][font="trebuchet ms, sans-serif"]Håper vi kan feire dagen sammen!

[font="trebuchet ms, sans-serif"][font="trebuchet ms, sans-serif"]Malene, Samer og Jakob.

[font="trebuchet ms, sans-serif"][font="trebuchet ms, sans-serif"]S.u. 01.september.

[font="trebuchet ms, sans-serif"][font="trebuchet ms, sans-serif"] 

Back
Topp