Invendig UL????

milla1986

Elsker forumet
Hvordan foretas egentlig en invendig UL? Det klinger vel kanskje litt i navnet, så om det er slik jeg tror.... Gjør det vondt? Og hva er det som blir stikkende oppi der?[&:]
Skal til tidlig UL om to uker, da er jeg akkurat 10 uker på vei... Så da regner jeg vel med det blir invendig?

Ingenting å bekymre seg for. Finnes ikke vondt. De bruker et aparat som ligner på en dildo rett og slett, som de fører forsiktig inn i skjeden. Det er det hele.
Lykke til. Det er fantastisk å få se lille nurket. Så du kan bare glede deg. [;)]

ORIGINAL: Nitho

Ingenting å bekymre seg for. Finnes ikke vondt. De bruker et aparat som ligner på en dildo rett og slett, som de fører forsiktig inn i skjeden. Det er det hele.
Lykke til. Det er fantastisk å få se lille nurket. Så du kan bare glede deg. [;)]

*sniker* Ja faktisk ligner det på en dildo, for en fin beskrivelse [8D]

Jeg skal på UL 12+5, og det blir innvendig.
Jeg syns ikke det er vondt.

Eneste som er ubehagelig er å ligge og skræve til ukjente folk [8D]
Men må vel venne meg til det, siden jeg skal ligge mange timer å føde og skræve til gud og hvermann.
Men men.

Bra beskrivelse av apparatet over her[;)]
Jeg har vært på innvendig UL og syntes ikke det gjorde vondt i det hele tatt. Kunne være litt ubehagelig når han så på eggstokkene, for da "rotet" han litt inni der på en måte. Men ikke vondt i det hele tatt[:D] Når jeg så spiren på skjermen tenkte jeg ikke over at det var et ul apparat inni meg i det hele tatt[:)]

ORIGINAL: Siljemor88

Bra beskrivelse av apparatet over her[;)]
Jeg har vært på innvendig UL og syntes ikke det gjorde vondt i det hele tatt. Kunne være litt ubehagelig når han så på eggstokkene, for da "rotet" han litt inni der på en måte. Men ikke vondt i det hele tatt[:D] Når jeg så spiren på skjermen tenkte jeg ikke over at det var et ul apparat inni meg i det hele tatt[:)]

Hmmm... Rotet ved eggstokkene?? Men han får vel ikke en hel "dildo" inn ved eggstokkene eller?? [&:]

Betryggende at dere sier at det er smertefritt... Men denne "dildo'n" hvor langt oppi skal den? Til bunn av skjeden, eller..... Siljemor88 skriver over at det var ubehagelig når han rotet ved eggstokkene, men man kan vel ikke få en hel "dildo" oppi der? [&:] Er det en liten dildo forresten????[:D] hehe

Han førte apparatet opp til eggstokkene og kunne fortelle meg at egget kom fra høyre eggstokk. Så han var nok oppe ved eggstokkene da ja[;)] Det er en veldig lang "dildo"

ORIGINAL: Siljemor88

Han førte apparatet opp til eggstokkene og kunne fortelle meg at egget kom fra høyre eggstokk. Så han var nok oppe ved eggstokkene da ja[;)] Det er en veldig lang "dildo"

Ysj, synes det høres ubehagelig ut jeg....[:)] Men så er jeg ekstremt pyse også[:'(] hehe

Den er ganske lang[:-]
Den er ikke helt oppe i eggstokkene, men kan fint se dem når den er helt inni.
Er ikke vondt eller noe. Bare litt ubehagelig når den blir stukket helt inn...

Regner med det går bra jeg milla1986 [:)] Så får du oppdatere oss etter at du har vært der, så vi får høre hva du syns og så klart om hvordan det var å se det lille gullet [:D]

Skal oppdatere jeg vettu [:D] Håper jeg får med bilde jeg kan vise dere også[:)] Takk for alle svar jenter, godt å ha dere....[;)]

ORIGINAL: Snårkfrøken
Sånn jeg har forstått det så blir det somregel innvendig før uke 12, fordi de ser ikke så veldig masse på utvendig før den tid, men det er noe radiografen avgjør..

Gynnokolgen min sa det at man kan se det fra uke 8 utvendig.... og fra 8 til 10 og 12 vokser jo barnet fort, så da skal det jo egentlig ikke være noe problem å se den utvendig.....

ORIGINAL: Nr. 2 snart...

ORIGINAL: Snårkfrøken
Sånn jeg har forstått det så blir det somregel innvendig før uke 12, fordi de ser ikke så veldig masse på utvendig før den tid, men det er noe radiografen avgjør..

Gynnokolgen min sa det at man kan se det fra uke 8 utvendig.... og fra 8 til 10 og 12 vokser jo barnet fort, så da skal det jo egentlig ikke være noe problem å se den utvendig.....

Krysser fingrene for utvendig jeg da [:D][:D] 

Back
Topp