Invaderende mor

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: Helene Burugle

ORIGINAL: Tåkeliten

Gi henne ett sjokk... Få mannen din til å ta deg i doggy i gangen i det hun låser seg inn eller noe helt totalt graverendes, så får hun så sjokk at hun aldri tør å trø innenfor dørstokken din igjen!

Var egentlig ment litt ironisk, men når jeg tenker over det så tror jeg at jeg hadde gjort noe sinnsykt selv, bare for å statuere ett eksempel og få henne til å respektere deres privatliv.

Kanskje hun bare hadde begynt å moppe og støvsuge rundt dem? [8D]

Det tror jeg faktisk hun hadde! Hahahaha! Hun hadde sikkert begynt å vaske dem også! "Nei TENKE seg til og stå på knærne her da! Reis dere i hvertfall opp og ta på tøflene! Her skal jeg hente dem til dere! Dere kan ikke stå på knærne her i gangen hvor alle trakker inn med sko!"

Hehe.... Verdt å prøve kanskje...? [8D]

ORIGINAL: hjertetmitt

ORIGINAL: Jafseslafsaslappfis

ORIGINAL: esilenot

Tror jeg rett og slett hadde skiftet lås på yttterdøra.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!..for lenge siden

o jess...........

Shit!! Hun var drøy!![&:][X(]

Jeg hadde bytta lås på døra, stengt av ringeklokka og slått av lyden på telefonen! For lenge siden..[:o]

du kan jo si at hvis hun ikke gir seg så får hun velge mellom å ha en svigersønn eller at dattera hennes bor i et "rotete" hjem...

fortsetter hun slik, så tipper jeg mannen din ikke orker så mye mer etterhvert...

ORIGINAL: IdaK

For meg høres det ut som at moren din har OCD (obsessive compulsive disorder), altså at hun har tvangshandlinger. For henne er det kanskje sånn at hun ikke får ro i sjelen før hun vet at det er ryddig og ordentlig rundt henne (og dere), og da vil det ikke hjelpe å skifte lås. Kanskje du kan prøve å snakke med henne om hvorfor det er så viktig for henne å ha det så ryddig hele tiden? Kanskje trenger hjelp og bør snakke med fastlegen sin om dette?

Var min første tanke også, for hun er ikke normal. Og hun trenger helt klart hjelp...
I mellomtiden hadde jeg bytta lås, hatt tlf på lydløs når hun ringer og kobla ut ringeklokka....

Back
Topp