Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har begynt med litt grøtHar dere introdusert smaksprøver/ fast føde nå som baby har passert 4 mnd? Hvis ja, hva gir du? Eller hvis nei, når har du tenkt å starte?
Hvordan lager man mos av sviske? For er ikke svovel i de man får kjøpt?Jeg har så smått begynt.
Har laget mos av sviske, gulrot, potet, avokado og søtpotet.
Men finner ikke helt motivasjonene til å gi de Kjedelig små mengder
Samme her. Hun blir SÅ glad når jeg kommer med grøt. Nå spiser hun en god porsjon hver kveld etter hun har drukket 130-170 ml melk.Vi gir faktisk en del grøt på kveldstid fordi han er så innmari matmons ved leggetid. Det sluker og kunne sikkert gitt han det hele tiden fordi han blir helt gal når ci kommer med det. Kaver med armer og bein og klager når vi er for treige med skjea. Vi har også gitt vannmelon som var most, men det likte han ikke.
Kjøp økologiske, da slipper man det. Tørkede økologiske aprikoser er også veldig fint, inneholder masse jern.Hvordan lager man mos av sviske? For er ikke svovel i de man får kjøpt?
Har tenkt å vente til han er 6 måneder. Jeg fullammer og han går fint opp i vekt, så ser ingen grunn til å begynne før for vår del. Har et håp om å få til BLW, men tar det som det kommer
Hvordan lager man mos av sviske? For er ikke svovel i de man får kjøpt?