Introdusere MME sent

razika

Februar 14
Februar 2014 - Skjult forum
Har et barn på 7 mnd som jeg ammer. Hun spiser fint lite mat. Nå går ammingen på helsa løs for meg, og jeg skal tilbake på jobb om et par mnd. Hun tar ikke smokk og har ikke fått noe på flaske på over et halvt år.

Jeg ønsker nå å trappe litt ned på ammingen, så kanskje jeg kan få litt mer søvn og mer energi.

Tips til hvordan det er best å gå frem? Hun blir ikke blid når jeg kommer med flaska... ;)

du lukter melk, hun vil ikke ta flaske når hun vet du har bedre gods ;)

Få mannen/familie/venner til å hjelpe deg å gi henne mat mens du er ute en tur. slik at hun er sulten og ikke har noen andre alternativer.

det pleier å gå veldig greit da, ett sultent barn spiser :)

Begynne med mm på flaska for å tilvenne flaska først og så mme etterpå? Bare det at pappaen kan gi flaske (enten det er mm eller mme) vil jo avlaste deg.

Hadde samme problemet med begge mine før. Jeg turte ikke bytte ut mm med mme når de spiste så lite mat, mtp næringsinnhold ila dagen. Du skal alltid forhøre deg med helsepersonell før du starter med mme, så ta kontakt med helsestasjonen :)

Begynne med mm på flaska for å tilvenne flaska først og så mme etterpå? Bare det at pappaen kan gi flaske (enten det er mm eller mme) vil jo avlaste deg.

Hadde samme problemet med begge mine før. Jeg turte ikke bytte ut mm med mme når de spiste så lite mat, mtp næringsinnhold ila dagen. Du skal alltid forhøre deg med helsepersonell før du starter med mme, så ta kontakt med helsestasjonen :)
Vært hos HS i dag. :)

Back
Topp