Introdusere meg selv :)

Lykke-15

Blir kjent med forumet
Hei alle kommende marsmammaer!

Jeg heter Lykke, ja, jeg heter faktisk det...
Jeg er 24 år, rakk akkurat å fylle år før vår fantastiske lille datter ankom verden!
Jeg har altså ei lita jente som ble født i mars 2013, så her går det fort i svingene!
Jeg bor sammen med forloveden min, og er veldig lykkelig med den lille familien min <3
Vi planla ikke to så tette, men så ble det nå slik, og vi ønsker dette lille knøttet velkommen.

Sånn, det var en liten-liten introduksjon :)

Gratulerer med spiren og velkommen til oss :-)

Spennende med to så tette da! Sprekt ;-)

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Velkommen og gratulerer :) blir sikkert gøy med to tette.

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :-)

Velkommen og gratulerer! :) Nydelig navn du har forresten :D

Apper <3

Gratulerer og velkommen :) blir to relativt tette her også (15 mnd). Kommer sikkert til å bli tøft, men satser på at de kommer til å få mye glede av hverandre :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja, tenker det jeg også Bruker86re!
Eira kom 12. mars, termin da var 25. mars, så hvis knøttet kommer til termindato så bli det under ett år mellom de!

Takk Frk. Lund :dance008

Gratulerer!
Også må jeg si jeg synes du har et kjempefint navn! Når vi fikk jr, og før vi visste kjønn, hadde vi kun jentenavnet klart. Og det var Lykke. :)

Ja, tenker det jeg også Bruker86re!
Eira kom 12. mars, termin da var 25. mars, så hvis knøttet kommer til termindato så bli det under ett år mellom de!

Takk Frk. Lund :dance008

noe sånt skjedde med venninna mi, og hun fikk tvillinger andre gang :laughing002 så hun ble TRE barns mor på under 1år

Back
Topp