**Introduksjontråd**

Har visst ikke introdusert meg her! Jeg er 29 år fra Oslo, jurist og er nå gravid for første gang. Jeg og samboeren min har prøvd ett år, og det klaffet rett før vi skulle søke IVF. 7 uker fra eggløsning i dag, krysser fingrene!! Vi har vært sammen i 8 år og hadde egentlig tenkt å gifte oss i mai 2024, men tror nok vi pusher det til 2025 nå!

Heihei!
32 år gammel lektor fra østlandet her. Samboeren min og jeg bor i Eidsvolltraktene og venter vårt første barn, selv om vi har vært sammen i 12 år og all rundt oss har mast i årevis

Vi kjøpte hus for ett års tid siden og pusser opp alt selv. Det har vært et slit for samboeren min nå de siste ukene, for jeg spyr av lukta av sparkel, er sliten og ca. null til hjelp. Vi har hund sammen, liker å drive i hagen og skape hjemmet vårt❤️

I tillegg er jeg i overkant glad i true crime (serier, podcaster, filmer; you name it), Harry Potter, matlaging og synger i band☺️

Hei!

33 år fra Stavanger! Venter vårt første barn og gleden er stor <3 Vi har vært sammen i snart 7 år, men bodd en del i utlandet før vi flyttet hjem i 2020. Kjøpte hus for 2 år siden og har termin i midten av februar 2024. :)

Har visst glemt å introdusere meg her! Som Bassen over her er jeg 29 år, bor i Oslo, har vært sammen med typen i 8 år og venter første barn :happy8 Men vi giftet oss i fjor, og jobber begge innen IT - jeg innen medisinsk forskning, og han innen økonomi. Jeg har visst gått helt glipp av denne tråden, men bedre sent enn aldri :laughing002