**Introduksjontråd**

Har visst ikke introdusert meg her! Jeg er 29 år fra Oslo, jurist og er nå gravid for første gang. Jeg og samboeren min har prøvd ett år, og det klaffet rett før vi skulle søke IVF. 7 uker fra eggløsning i dag, krysser fingrene!! Vi har vært sammen i 8 år og hadde egentlig tenkt å gifte oss i mai 2024, men tror nok vi pusher det til 2025 nå!

Heihei!
32 år gammel lektor fra østlandet her. Samboeren min og jeg bor i Eidsvolltraktene og venter vårt første barn, selv om vi har vært sammen i 12 år og all rundt oss har mast i årevis

Vi kjøpte hus for ett års tid siden og pusser opp alt selv. Det har vært et slit for samboeren min nå de siste ukene, for jeg spyr av lukta av sparkel, er sliten og ca. null til hjelp. Vi har hund sammen, liker å drive i hagen og skape hjemmet vårt❤️

I tillegg er jeg i overkant glad i true crime (serier, podcaster, filmer; you name it), Harry Potter, matlaging og synger i band☺️

Hei!

33 år fra Stavanger! Venter vårt første barn og gleden er stor <3 Vi har vært sammen i snart 7 år, men bodd en del i utlandet før vi flyttet hjem i 2020. Kjøpte hus for 2 år siden og har termin i midten av februar 2024. :)

Har visst glemt å introdusere meg her! Som Bassen over her er jeg 29 år, bor i Oslo, har vært sammen med typen i 8 år og venter første barn :happy8 Men vi giftet oss i fjor, og jobber begge innen IT - jeg innen medisinsk forskning, og han innen økonomi. Jeg har visst gått helt glipp av denne tråden, men bedre sent enn aldri :laughing002

Jeg er en 34 år gammel kvinne fra Bergen:hello Jobber som pedagogisk leder i barnehage og studerer psykologi på «fritiden»;) Dette er mitt 3. barn. Samboer sin første:Heartred De eldste er 13 og 14 så de gleder seg til å tjene penger på å være barnevakt:laughing025Hadde de to første ti år helt alene så blir kjekt å være to om det denne gangen:Heartred Har termin 24.02.2024 og har vert på tidlig ul privat da jeg var 8+6, terminen ble ikke flyttet da. Har ny ord tidl uke i «uke 12» men pga ferier osv havner den på min uke 14 så er spent på om vi får vite kjønnet:D Dette svangerskapet er HELT annerledes enn med de to andre! Denne gangen er jeg ikke trøtt, kvalm eller noe slikt. Med de to andre var jeg helt ubrukelig dårlig helt fra starten og det var såå tøft og tungt:confused: så er veldig takknemlig for formen denne gangen (bank i bordet!) og håper det fortsetter sånn!:D:Heartred

Hei på dere :) Så koselig å bli litt kjent her. Jeg har ikke sett denne intro-tråden før nå, så derfor seint ute 1693297053160.png
Jeg er 41 år, singel, fra Østlandet og venter mitt første barn ❤️ Begynte med ivf i januar, men da ble det ikke store nok egg så forsøket ble avbrutt. Andre forsøk startet opp i april og i mai satt den. Er nå 18+1 og skal på ordinær ultralyd om en uke. Har vært på tidligere ultralyder (en privat 5 uker etter innsett og en på sykehuset i fbm nipt). Er spent denne gangen også! Heldigvis i ganske god form, og håper det fortsetter ❣️:D

Last edited:
Hei! Ny i februarforumet etter at termin ble flytta fra 3.3 til 28.2 på oul før helga :love017

Jeg er 29 år, jobber nattstilling som sykepleier i kommunehelsetjenesten og er forlova med en herlig elektriker. Sammen har vi ei fantastisk jente fra før, født juni 22, og venter ei lillesøster :Heartpink

Tar kanskje mer i skjult forum på sikt :)

Hei alle fine kommende mødre:happy: Jeg er relativt ny i februarforumet. Har termin 26.1 og er gravid for første gang, derfor en stor sjanse for at gutten kan komme i februar :Heartblue
Jeg er 29 år og jobber som arkivar i kommunesektoren. Bor landlig til i en enebolig sammen med min forlovede. Første barnet til oss begge:Heartred Vi har 1 hund og en 1 katt:cat:

Back
Topp