**Introduksjontråd**

Hei! :happy:
Nordlending, 33 år, bosatt i Trøndelag.
Sammen med min kjekke mann har jeg ei jente som er født i 2017, og nå venter vi altså endelig barn nummer to:Heartred
Aldersforskjellen blir større enn vi hadde håpet, men på grunn av PCOS har jobben med både nummer èn og to tatt lang tid.
Men den som venter på noe godt…?;)
 
Jeg er 35 år og bor i Rogaland. Men er fra Østlandet opprinnelig. Har 4 barn med exmannen (2011,2013,2018 og 2020). Samboeren har 1 barn (2013). Venter nå vårt felles barn. Så blir 6 barn annen hver uke og lille frøet hele tiden.
Er utdanna og jobber som lærer.
 
Er 29 år og kommer fra Trøndelag, ca 1.5t unna Trondheim. Vi har fire barn, gutt (2013), jente (2017), jente (2020) og jente (2021).
Har en tanke om at det kanskje kommer en lillebror denne gangen, men i hemmelighet ønsker vi oss enda en jente :Heartred ikke at det har noe å si, for det viktigste er å få det siste familiemedlemmet som vi føler mangler.

Dyrker litt i hagen, gammel Harry Potter-fan, gamer litt i blant (Nintendo). Introvert, men glad i å være sosial når jeg først er det. Veldig heimkjær. Har førerkort, men velger å ikke bruke det. Litt sær vil jeg si!

Eneste negative med svangerskapet er at jeg blir 30 år i desember og at min store plan om å meske meg i spekemat og alskens oster må vente til februar. :laughing002 :laughing002
 
Hei.
Er 44 år, bosatt på Østlandet og gravid med nr. 5. Har 4 gutter i hus fra et tidligere forhold, eldste er 19 og yngste 13. Traff mann i mitt liv i fjor sommer, han er noen år yngre og har ikke egne barn. Jeg trodde aldri at jeg verken ville eller skulle få flere, men jaggu satt det ikke fort en liten spire. Så krysser fingrene for at alt går bra og at en fantastisk stepappa også skal få en liten❤️
 
Melder meg forsiktig inn her etter en litt traumatisk start på graviditeten med mye blødninger. Men er nå 5+5, har nå en uke uten blod. Og fine hcg-målinger.

Jeg er 35 og bor i Oslo. Dette er vårt andre barn, har en på to år fra før.
 
Hei! Tar sjansen på å melde meg inn her. Jeg er 30 år, utdannet illustratør og bor i Trøndelag med samboer og verdens snilleste Alaska husky. Liker å være kreativ, driver litt med gaming og vil si jeg er over gjennomsnittet interessert i true crime :angelic: Er nå 5+5 uker på vei etter å ha gjennomgått en MA i mars, og satser på at spiren sitter hele veien denne gangen :happy:
 
Heisann!
Sunnfjording busatt i Bergen her! Er 25 år, og venter barn nummer to, første med ny partner. Er ei lita IVFspire her, då eg og kona manglar eit par vesentlige parter for å lage baby heime. Hadde tre mislukka IUI i vinter, og veldig satt ut når testen veldig plutselig vart rosa!
Jentungen er 8, so blir ein liten attpåklatt, ho har masa om småsøsken i mangemange år no, so gler meg veldig til å fortelle det til ho!
Merkar at dette svangerskapet vert annleis enn det forrige. Sist gong var eg 16, og livet var langt ifrå på stell, no er eg gift, har arbeid og ei litt meir fungerande økonomi. Og ikkje minst meir støtte frå dei rundt meg! So blir spanande korleis dette går.
 
Heisann!
Sunnfjording busatt i Bergen her! Er 25 år, og venter barn nummer to, første med ny partner. Er ei lita IVFspire her, då eg og kona manglar eit par vesentlige parter for å lage baby heime. Hadde tre mislukka IUI i vinter, og veldig satt ut når testen veldig plutselig vart rosa!
Jentungen er 8, so blir ein liten attpåklatt, ho har masa om småsøsken i mangemange år no, so gler meg veldig til å fortelle det til ho!
Merkar at dette svangerskapet vert annleis enn det forrige. Sist gong var eg 16, og livet var langt ifrå på stell, no er eg gift, har arbeid og ei litt meir fungerande økonomi. Og ikkje minst meir støtte frå dei rundt meg! So blir spanande korleis dette går.
Så hyggelig med et damepar! Velkommen og gratulerer med graviditeten :love017 :Heartred
 
Hei! Tar sjansen på å melde meg inn her. Jeg er 30 år, utdannet illustratør og bor i Trøndelag med samboer og verdens snilleste Alaska husky. Liker å være kreativ, driver litt med gaming og vil si jeg er over gjennomsnittet interessert i true crime :angelic: Er nå 5+5 uker på vei etter å ha gjennomgått en MA i mars, og satser på at spiren sitter hele veien denne gangen :happy:
Velkommen til oss! :smiley-angelic003 Kan jeg spørre hva slags spill det går i?
 
Velkommen til oss! :smiley-angelic003 Kan jeg spørre hva slags spill det går i?
Tusen takk! Det går som regel i enspiller-spill, gjerne innenfor sjangeren action/eventyr. Liker å leve meg inn i en god historie. Noen av favorittene er Red Dead Redemption 2, The Last of Us I og II og The Witcher 3 :happy:
 
Jag heter Rebecca, är 30 år gammal, född 1992, från Sverige som ni kanske förstår på språket. Bor i Arendal med min sambo och bonusbarn på 5 år varannan vecka. Vi har hund, en boxer och bor i drömhuset som vi renoverat hela hösten och vintern, så var ett passande och positivt streck som kom på stickan här för en stund sedan. Hade varit utan spiralen i 10 månader och är nu gravid i 9+2, termin 31 januari (som kan ändras till starten av februar) :Heartpink har haft första ultraljud hos fastlegen där jag och min sambo fick se hjärtat slå, och om 1 månad har vi TUL. Barn har varit efterlängtat så vi gleder oss veldig!!
 
27 år fra Sande. Jobber som lærer på videregående skole. Jeg og typen har vært sammen i 10 år og skal endelig gifte oss til sommeren. Vi har lenge snakket om barn og endte opp med å bli gravide under en måned før bryllupet. Tror det er verdens vakreste bryllupsgave.

Dette vil bli vårt første barn:Heartpink :happy:
Sande hvor?
 
Hei!

Har lenge sitti på gjerdet og fulgt med på forumet, men ikke helt turt å melde meg på i frykt for at det ikke går veien. Var på kontroll hos fastelegen i dag (8+1) og fikk se et bankende hjerte på ul. Ingenting er jo sikkert enda, men føler meg såpass mye tryggere og håpefull at jeg tar sjansen på å melde meg på:)

Jeg er 32 år, kommer fra Trøndelag, men bor i Lørenskog. Bor der sammen med mannen på 30 og gutten vår på 2. Vi bodde tidligere i Oslo, men har nylig kjøpt barndomshjemmet til mannen som vi renoverer (greit god timing med en graviditet der..). Formen så langt har vært overraskende god, med veeldig lite symptomer. Denne uka har det derimot blitt mye verre, kvalm og utrolig sliten, så det skal bli deilig med litt ferie snart. Veldig gøy å være tilbake i Babyverden sitt forum, og se at det er flere fra april 2021 som er i denne termingruppa!
 
Hei!

Har lenge sitti på gjerdet og fulgt med på forumet, men ikke helt turt å melde meg på i frykt for at det ikke går veien. Var på kontroll hos fastelegen i dag (8+1) og fikk se et bankende hjerte på ul. Ingenting er jo sikkert enda, men føler meg såpass mye tryggere og håpefull at jeg tar sjansen på å melde meg på:)

Jeg er 32 år, kommer fra Trøndelag, men bor i Lørenskog. Bor der sammen med mannen på 30 og gutten vår på 2. Vi bodde tidligere i Oslo, men har nylig kjøpt barndomshjemmet til mannen som vi renoverer (greit god timing med en graviditet der..). Formen så langt har vært overraskende god, med veeldig lite symptomer. Denne uka har det derimot blitt mye verre, kvalm og utrolig sliten, så det skal bli deilig med litt ferie snart. Veldig gøy å være tilbake i Babyverden sitt forum, og se at det er flere fra april 2021 som er i denne termingruppa!
Velkommen til oss! ☺️❤️
 
37 fra Stavanger, og gravid med en attpåklatt. Har en jente på 13 fra før. Jobber som nattevakt og studerer barnevern.
 
Jeg er 30 år gammel og er fra Trondheim, men har bodd i Oslo/Lørenskog siden 2014.
Er sykepleier og ble nylig ferdig med videreutdanning. Gikk på tinderdate i 2017 som gikk overraskende bra- daten har nå vært min ektemann siden 2020

Fra tidligere har vi en gutt født i 2019 og en gutt født i 2022. Hadde 1 MA og 3 SA mellom de gutta, derfor tenkte jeg at nå starter vi tidlig i tilfelle det samme vil skje igjen. Klaffa på 2 pp og det blir 16 mnd mellom nr 2 og 3 (om dette går bra). Deilig som det er, så er jo nesten alt utstyr til baby på plass, men bør vel med fordel skaffe en søskenvogn.

Dette blir sistemann i rekka for vår del (plan per d.d.), så jeg får vel nyte denne perioden så godt det lar seg gjøres
 
37 fra Stavanger, og gravid med en attpåklatt. Har en jente på 13 fra før. Jobber som nattevakt og studerer barnevern.
Ganske likt som her. 34år (snart 35)
Er fra Stv, bor i Sandnes. Har ei jente på 15, og en gutt på 9. Venter første med min kommende ektemann (vi gifter oss neste helg!)

Så det blir da 10 år mellom yngste og mellomste hos oss nå :happy:
 
32 år, jobber som lærer og bor rett utenfor Bergen ☺️ vi har ett barn fra før (2017) og ventet barn nr to nå jeg og barnefar har vært sammen i 11 år.

Føler det er så lenge siden sist at jeg ikke er oppdatert på noe lenger blir helt svett av å kikke på vogner, bilseter osv.. selv om det kanskje er litt tidlig enda
 
Back
Topp