Introduksjonstråd

Violetti

Forelsket i forumet
Julistrålene 2025 ♡
Septembermødre <3
Tenkte vi må jo ha en tråd for å introdusere oss :cool:

Starter med meg selv.
Jeg er 35 år, gift og har en nydelig gutt på 10 år. Bor i Ålesund, men er fra Nordmøre. Liker å holde på med bil. Glad i å bruke kreativiteten. Som fører til at jeg har tusen DIY prosjekter over alt:hilarious:

Har prøvd på søsken i 8 år, men har hatt lange pauser med prøving pga. min helse og livssituasjoner. Satte i gang med prøving i oktober i fjor. Hadde mer eller mindre gitt opp. Å plutselig kom det er mirakel:love7

Nettopp fylt 39. Mamma til 3 nydelige jenter og ei lita englejente. Bor i Innlandet.
Jeg er ambulansearbeider, jobber 100% og fotograf(som nå er degradert til en hobby)
Mannen er noen år yngre enn meg og er utdannet og jobber som bilmekanikker. Sammen har vi ei på 4.5 år.
Jeg elsker å trene styrke og ta bilder av mennesker på fritiden. Jobben min er selvsagt den beste :) Ellers strikker jeg masse!
Jentene mine/våre er 16-13 og da 4.5 år.

Vi har prøvd i 3 år men ikke kommet hele veien frem enda. Håper virkelig vi lykkes nå. Hadde en MA i fjor sommer, oppdaget 12+2, stoppet i 8+3.
En senabort i april, 18+2, hun stoppet helt å vokse i uke 14/15 men det ble ikke oppdaget før dagen vi mistet henne da sykehuset ikke ville høre på meg og min magefølelse fra første tidlige Oul hvor vi ble satt tilbake 10-11 dager. Hadde også en MA i 2019, stopp 8+3 og oppdaget 10+ (?)

Jeg er 25 år, blir 26 senere i år. Forlovet med barnefar og vi har vært sammen i 5,5 år. Sammen har vi en datter på 17 mnd og en liten hund på 4 år. Jeg jobber 100% som sykepleier og samboer jobber innenfor forskning og prosess. Ellers er jeg veldig glad i strikking etter at jeg lærte meg det forrige graviditet da jeg måtte ut av jobb veldig tidlig.

37, snart 38 år bor i Agder
Jeg og mannen har en sønn på 17 mnd og ønsket vårt var to tette så håper denne graviditeten går like bra som den forrige :Heartred