1. 26 år, blir 27 i november
2. Trondheim
3. Dette er vårt første barn [emoji7]
4. Vi har vært sammen i 2 år og samboere i 1 år. Er det rett, så er det rett [emoji173]️
5. Jeg jobber med regnskap/butikk
6. Ut på tur, matlaging, baking og dra til sæters på fjellet
7. Ja, gikk på første forsøk [emoji173]️
8. Så smått, men ingenting bestemt enda.
9. Nei, men fått 2 små gaver. Sokk og bamse
10. Jeg testet på morgenen etter at jeg hadde fått en negativ test og hadde vært på en fest dagen før og tatt et par øl siden den var jo negativ [emoji85] Jeg ble overlykkelig og det kom noen tårer, før jeg "hoppet" rundt uten å klare å stå stille. Ringte mannen min som var bortreist på jobb den helgen, og han ble kjempe glad [emoji173]️
11. Vi kaller det hva det er iforhold til størrelsen på frukten, denne uken er det plomma [emoji85][emoji173]️
12. Jeg gleder meg til fødselen! Det ser helt fantstisk ut(både på godt og vobdt[emoji85])
13. Nei, men går i bare kjoler nå [emoji23][emoji1]
2. Trondheim
3. Dette er vårt første barn [emoji7]
4. Vi har vært sammen i 2 år og samboere i 1 år. Er det rett, så er det rett [emoji173]️
5. Jeg jobber med regnskap/butikk
6. Ut på tur, matlaging, baking og dra til sæters på fjellet
7. Ja, gikk på første forsøk [emoji173]️
8. Så smått, men ingenting bestemt enda.
9. Nei, men fått 2 små gaver. Sokk og bamse
10. Jeg testet på morgenen etter at jeg hadde fått en negativ test og hadde vært på en fest dagen før og tatt et par øl siden den var jo negativ [emoji85] Jeg ble overlykkelig og det kom noen tårer, før jeg "hoppet" rundt uten å klare å stå stille. Ringte mannen min som var bortreist på jobb den helgen, og han ble kjempe glad [emoji173]️
11. Vi kaller det hva det er iforhold til størrelsen på frukten, denne uken er det plomma [emoji85][emoji173]️
12. Jeg gleder meg til fødselen! Det ser helt fantstisk ut(både på godt og vobdt[emoji85])
13. Nei, men går i bare kjoler nå [emoji23][emoji1]