Lillebøllefrøet
Betatt av forumet
Kunne ikke se en slik tråd så langt jeg har bladd for å se, så oppretta like greit en her [emoji4]
Tenkte vi kanskje kunne introdusere oss selv litt [emoji85] lånte spørsmålene fra mars 2018-gruppa [emoji85] har lagt til et par spørsmål selv også [emoji4]
1. Hva er alderen din?
2. Hvor i landet er du fra?
3. Har du barn fra før, og hva er deres alder?
4. Er du samboer/gift. Evt hvor lenge har dere vært sammen?
5. Studerer/jobber du?
6. Har du en hobby?
7. Var graviditeten planlagt? Evt hvor lenge prøvde dere?
8. Har dere tenkt på navn?
9. Har du kjøpt noe enda?
10. Fortell historien om dine to streker: hvor var du? Når på døgnet var det? hvordan reagerte du? Hvordan reagerte mannen din?
11. Hva kaller du frøet i magen?
12. Er du redd for fødselen eller gleder du deg?
13. Har du kjøpt mammaklær enda?
Her er mine svar;
1. 23 år (24 i november)
2. Er bosatt i aust-agder, men er fra Rogaland.
3. Ingen barn fra før
4. Samboer, vært sammen i snart 1 år.
5. Jeg jobber men er pr. Dags dato sykemeldt [emoji29]
6. En av hobbyene er matlaging, en annen er fiske og en tredje er fotografering [emoji1303] har fler men de er vell de som står meg nærmest [emoji4]
7. Absolutt ikke planlagt, men vi bruker ikke prevensjon så vi visste det kunne skje [emoji4]
8. Ja, det har vi. Har bestemt oss også [emoji7]
9. Nei, men har så innmari lyst å kjøpe idag [emoji85][emoji848]
10. Jeg var på sykehuset. Jeg ble lagt inn med magesmerter og på legevakten tok de graviditetstest. Den var positiv og jeg ble sendt på ultralyd [emoji85] dette var i 01-02 tiden på natten [emoji28] jeg ble satt ut men smilte. Begynte å blø litt på sykehuset men det var ingen truende blødning, heldigvis. Mannen ble glad.
11. Bøllefrø [emoji173]️
12. Litt begge deler. Gruer meg til smertene men gleder meg til å møte lille [emoji173]️
13. Nei, ikke enda, men vurderer å gå til innkjøp av mammabukse idag. Ingen av jeansene mine passer lenger [emoji849]
Tenkte vi kanskje kunne introdusere oss selv litt [emoji85] lånte spørsmålene fra mars 2018-gruppa [emoji85] har lagt til et par spørsmål selv også [emoji4]
1. Hva er alderen din?
2. Hvor i landet er du fra?
3. Har du barn fra før, og hva er deres alder?
4. Er du samboer/gift. Evt hvor lenge har dere vært sammen?
5. Studerer/jobber du?
6. Har du en hobby?
7. Var graviditeten planlagt? Evt hvor lenge prøvde dere?
8. Har dere tenkt på navn?
9. Har du kjøpt noe enda?
10. Fortell historien om dine to streker: hvor var du? Når på døgnet var det? hvordan reagerte du? Hvordan reagerte mannen din?
11. Hva kaller du frøet i magen?
12. Er du redd for fødselen eller gleder du deg?
13. Har du kjøpt mammaklær enda?
Her er mine svar;
1. 23 år (24 i november)
2. Er bosatt i aust-agder, men er fra Rogaland.
3. Ingen barn fra før
4. Samboer, vært sammen i snart 1 år.
5. Jeg jobber men er pr. Dags dato sykemeldt [emoji29]
6. En av hobbyene er matlaging, en annen er fiske og en tredje er fotografering [emoji1303] har fler men de er vell de som står meg nærmest [emoji4]
7. Absolutt ikke planlagt, men vi bruker ikke prevensjon så vi visste det kunne skje [emoji4]
8. Ja, det har vi. Har bestemt oss også [emoji7]
9. Nei, men har så innmari lyst å kjøpe idag [emoji85][emoji848]
10. Jeg var på sykehuset. Jeg ble lagt inn med magesmerter og på legevakten tok de graviditetstest. Den var positiv og jeg ble sendt på ultralyd [emoji85] dette var i 01-02 tiden på natten [emoji28] jeg ble satt ut men smilte. Begynte å blø litt på sykehuset men det var ingen truende blødning, heldigvis. Mannen ble glad.
11. Bøllefrø [emoji173]️
12. Litt begge deler. Gruer meg til smertene men gleder meg til å møte lille [emoji173]️
13. Nei, ikke enda, men vurderer å gå til innkjøp av mammabukse idag. Ingen av jeansene mine passer lenger [emoji849]