Introduksjonstråd ✨

K Junior

Andre møte med forumet
Hei hei..
Tenkte det kunne være fint med en introduksjons tråd for oss med termin i Desember 2025.

Jeg kan starte
Jeg er 38 år å har en jente på 18 å en gutt på 12.. Så har jeg møtt en mann på 32 år som ikke har barn så da blir det en attpåklatt
Vi tok ut p stav i juni i 2024 å ble gravid i juli, så mistet vi i oktober..
Skulle egentlig ha termin nå i Mars.
Nå har jeg fått svak svak positiv test å skal i følge syklus være 4+0 i dag ✨
Så termin skal være 12.12.25
Dette blir spennende å håper alt går bra denne gang

Last edited:
Hei :happy3
Så fint med en sånn tråd.
Og godt å se det er flere som får attpåkladd

Jeg er 35 år, har ei jente på 16 og en gutt på 10,5(11 i juni) pluss ei engle jente❤️

Vi ble gravide i juli 24 og måtte ta det vanskelige valget med å avbryte svangerskapet i slutten av november pga alvorlig hjertefeil på jenta vår som ikke kunne gjøres noe med, var helt knust.
Er nå endelig gravid igjen ❤️

Er i dag 4+5 og foreløpig termin utfra mens er 06.12.25❤️

Hei:)
Så hyggelig med en slik tråd. Våger meg til å skrive her, selvom jeg fremdeles er litt avventende.

Jeg er 28 år. Jeg mistet mitt første barn i dødfødsel sent i 2024. Sist måned gikk jeg gjennom en tidlig SA/kjemisk 4+2. Er fremdeles i stor sorg over barnet vi mistet etter dødfødsel, men har samtidig et stort ønske om å få et levende barn/søsken til barnet vi mistet. Kombinasjonen gjør det litt ekstra stressende å være gravid igjen..:Heartred

Er i dag 4+0 eller 4+1 og foreløpig termin er 8.12, ganske nøyaktig et år etter vi mistet det første barnet vårt.

Hei :)

Jeg er nylig blitt 35 år, har 3 barn fra før født i 2017, 2018 og 2023 ♡ Mannen har i tillegg 2 fra tidligere :)

Uplanlagt graviditet, forsøkt forhindret, men det skjedde likevel ♡ Må være en mening med det ♡

Usikker hvor langt på vei, mellom 3+5 og 4+1. Foreløpig termin 13/14.desember :wacky:

Koselig med en slik tråd :Heartred
Mannen min og jeg har to barn fra før på 8 og 4 år. Krysser spent fingre og tær for om det klaffer med tredje nå :) Skulle hatt termin nå i mars, men det gikk ikke veien. Så litt spesiell følelse med positiv test nesten samme dag som jeg skulle hatt. Foreløpig termin nå er 14. desember :)

Hei!

Jeg er snart 42 og har barn på 14, 4 og 2,5 år.
Har prøvd på nr 4 siden starten av 2023, mistet 3 ganger. Regnet ut at jeg tilsammen har vært gravid i 36 uker i løpet av disse årene, uten baby.. Nå håper vi på sammenhengende graviditet som ender i helst novemberbaby, da vi har krav på barnehageplass da :) Foreløpig termin 5.desember, så kan jo skje. Men er uansett glad for å være gravid igjen, og håper inderlig det går bra denne gangen <3

29 år. Har en datter på snart 14 mnd. Brukte 8 mnd på første bebis, så ble overrasket da det nå gikk på første! Hadde ikke forventet en desemberbaby da første er februar jente, men prøver man, så må man forvente å bli gravid :cool: termin rundt 10 desember. Fødte 12 dager før termin forrige gang, så spent på om det blir november eller desember denne gangen.

Jeg er 38 år, har 3 gutter på 18,11 og 6 år fra før!
Mannen (44år) har 4 stk, 3 jenter på 18,14 og 11 og en gutt på 5.
Så om dette her går bra har vi en god slump med unger:hilarious:
Vi ønsket oss en liten sammen, men hadde i tankene å vente bittelitt da vi er midt i prosessen med å flytte sammen.
Jeg er nok litt forsiktig med å glede meg da jeg mistet i fjord i uke 11+4!

39 år, to barn på snart 12 og 16 år. Samboer som er noen år yngre enn meg har ingen barn, å vi ønsket en sammen ❤️ Sluttet på piller i januar, den satt i mars. Håper alt går som d skal❤️ Termin 1.desember. Krysser egentlig fingrer for at den kommer før, slik at vi får barnehageplass Kjenner meg som fersk i gamet og synes dette er veldig spennende

39 år, to barn på snart 12 og 16 år. Samboer som er noen år yngre enn meg har ingen barn, å vi ønsket en sammen ❤️ Sluttet på piller i januar, den satt i mars. Håper alt går som d skal❤️ Termin 1.desember. Krysser egentlig fingrer for at den kommer før, slik at vi får barnehageplass Kjenner meg som fersk i gamet og synes dette er veldig spennende
Så skjønner jeg jo nå at emojis ikke kommer med her, man må bruke babyverden sine, ok:oops::D

Våger meg inn hit jeg. Jeg blir straks 33. Har ei på straks 2, mannen har 3 fra før som er eldre. Det er litt aldersforskjell på oss. Men vi ønsket barn sammen, så dette blir hans 5 og min andre.

Har også en liten sjalu voffs

Termin 16 desember, men skal søke om pks ( tror jeg) eller uansett blir jeg nok satt igang før pga svangerskapsforgiftning forrige svangerskap..

Hei hei, kvinne på 38 år med tvillinger på 9 år. Mannen har også to barn fra før, gutt på 13 år og jente på snart 9 år. Ble uplanlagt gravid men hadde en MA i januar. Vi har lenge snakket om å få barn sammen men tenkte egentlig å vente noen år. Men etter forrige graviditet ble vi enige om å prøve på nytt med det samme, litt på grunn av alderen min. Nå er jeg 4+3 i dag, har time til ultralyd 29 april

Hei alle sammen! Kvinne 31 år, prøvd siden desember 2023, har fått innkalling til utredning ifm assistert befruktning i Porsgrunn i juni så hadde egentlig "gitt litt opp" om at det kunne gå på egenhånd. Har vært en uke i syden, og fant ut her nede at jeg var gravid! Tidenes sjokk, men utrolig glad! Veldig typisk så har jeg ikke "levd som jeg var gravid" denne gangen, og da er det selvfølgelig da det klaffer.:wacky:

Er 4+0 i dag og tante rød har ikke kommet enda, så våger meg med et i introduksjonsinnlegg her aldri fått positiv test før, så håper den sitter!! Fint å ha denne gruppa man kan dele ting med!

Får introdusere meg siden jeg pt fortsatt er gravid. Håper det forblir sånn :)
33 år gammel, gift og har en blidfis av en gutt født i august 23 fra før. Har prøvd siden juli/august og hadde en MA i oktober, så dette er veldig etterlengtet! Hadde for øvrig også en SA før førstemann.
Gleder meg til å bli bedre kjent med dere alle :love017

Last edited:
Back
Topp