Introduksjonstråd ✨

Hei! 37 år og fra nord, har 3 barn 2007, 2010 og 2023 (siste barnet me ny samboer) :) hadde en MA som ble oppdaget i uke 12 i januar i år fant bare en plommesekk.. overrasket over hvor fort det gikk å bli gravid igjen, har ikke tort å glede meg over positivt svar enda, og har aldri vært så bekymret før i en graviditet som nå :oops: heldigvis fått UL denne uke så veldig spent

Hei! 37 år og fra nord, har 3 barn 2007, 2010 og 2023 (siste barnet me ny samboer) :) hadde en MA som ble oppdaget i uke 12 i januar i år fant bare en plommesekk.. overrasket over hvor fort det gikk å bli gravid igjen, har ikke tort å glede meg over positivt svar enda, og har aldri vært så bekymret før i en graviditet som nå :oops: heldigvis fått UL denne uke så veldig spent
Spennende tider fremover! Krysser fingrene for deg <3

Hei.
Jeg er 27 år og gift. Vi har vært sammen i 7 år, og gift i 1,5. Nå har vi endelig kommet oss tilbake til Buskerud etter noen år i Vestfold.
Jeg er førstegangsgravid, men har en firbenet sønn på 2 år <3
Jeg har hatt lyst til å bli mamma så lenge jeg kan huske, så her er det ekstase over graviditeten. Det er dødsskummelt, men veldig gøy!
Jeg har gjennom hele livet vært overvektig, og før jeg tok ordentlig grep og fikk en sunn kropp led jeg av fedme grad 2. Nå har jeg holdt på i 4 år og er godt innenfor normalvekt, 68kg ned! Målet mitt med dette er det jeg har oppnådd nå, en helt fantastisk følelse. Håper bare det holder! Nå har vi i verste fall fått bekreftet at vi kan bli gravide :D
I følge syklus er jeg 9+2 i dag, med termindato 5.desember.

Litt sent ute med introduksjon…
Men er 24 år og samboer med en helt fantastisk mann. Gleder meg så til å se han i farsrollen! Vi eier hus og har en katt på snart 3 år. Vi har prøvd siden september 2023 og hatt to spontanaborter. I uke 8 i august 2024 og i uke 6 i desember 2024.

Ifølge mens er termin 29.11, men har alltid hatt sen eggløsning og privat tidlig ultralyd sier ny termin er 06.12 så er det jeg forholder meg til nå. Er idag 10+3 :Heartred

Back
Topp