Introduksjon

Jeg er 33 år og gift. Mannen min er 38 år. Spira satt på 9 pp. Dette er vårt første barn. Fant ut i dag at jeg var gravid, så stemningen i heimen er god:-)

Vi skal til et vennepar i kveld og da må jeg avsløre at jeg er gravid. De vet at vi har prøvd å bli gravide og hvis jeg ikke drikker, så hjelper det ikke med oppdiktede unnskyldninger

Jeg er 33, mannen 32. Vi fikk vår første gutt sommeren 2012, giftet oss 2015 og venter nå vårt andre barn sammen.

Sist fikk jeg alvorlig svangerskapsforgiftning, så håper dette svangerskapet går lettere. Har nå 100% stilling og føler meg mye tryggere i forhold til sist hvor jeg jobba livet av meg for å tjene opp nok penger da jeg var student og vikar.

Hei! :D
Jeg er 29 (30 i februar), og forlovet med samboeren (Store Vind her inne). Han er 35. Vi fikk positiv test i dag, og venter vårt første barn! Vi er bosatt i Oslo, men kommer ikke derfra.

Jeg er 24, samboeren snart 30. Førstegangsgravide. Ikke planlagt, men så veldig velkommen. 5+0 i dag :)

Jeg er snart 26, mannen 32. Vi er forlovet og har sammen en sønn på 1,5 år. Han har en gutt på 12 fra før og jeg en sønn på 5 :) Dette blir den siste for vår del før sterilisering, så dette skal nytes til siste slutt :)

Jeg er 32 og samboeren 29 år, har en hund på 9 mdr :) prøvd i 2 år, og har hatt en SA i mellomtiden. håper at det lykkes denne gangen

Er 33år, to gutter fra et tidligere forhold på 15 og 11. Samboer er 31 og dette blir hans første. Gikk etter pp5. Veldig nervøse samtidig utrolig lykkelige ❤️

30 år og bor i Rogaland. Gift med en som også er 30 og sammen har vi 2 gutter på 4 og 1,5år. Alle 3 har gått på 1.pp så vi har vært utrolig heldige :) håper det holder denne gang som dem forrige, isåfall blir det termin rundt 14.sept :)

Jeg er 27 og bor sammen med min samboer og våre barn (en er min, han har to) Vi venter vårt første felles barn. Hele greia kom veldig overraskende på oss begge, da jeg fikk diagnosen pco for fem år siden. Min eks og jeg måtte ha assistanse fra fertillitetsklinikken for å unnfange vårt første barn. Så at jeg og min nye samboer skulle klare dette på egenhånd den ene måneden jeg var pillefri er nesten for godt til å være sant.

Vi jobber fortsatt for å fordøye alt som skjer.

Jeg er 28 år og bor i Finnmark. Gift med værdens beste mann ofc ;) han er 30. Sammen har vi to jenter på 6 ( straks 7) og 4 (snart 5). Bestemte oss i høst at vi ville ha nr 3, så prøvd siden september, nå jobber mannen min offshore så var jo borte noen av eggløsningen mine. Men den satt ti slutt og nå håper jeg har spiren klorer seg fast ♡ Termin er ca 17.Sepember :)

Er 26 år og vært sammen med forloveden min på 29 i seks år. Vi har ei datter på ni måneder og gleder oss til en tett bror eller søster i september. Begge satt på første pp, så vi føler oss ganske heldige. <3

Heisann!
Jeg er 33 og samboeren min er 30. Barnet var planlagt, og blir vårt første :)
Vi gleder oss veldig!

Både jeg og sambo er 25 (blir 26) og venter vårt første barn :) Vært gravid før og mistet i oktober 8 uker på veg. Spiren satt igjen på første forsøk etter det :) Med en sambo på sjøen har vi ikke fått prøvd hver mnd. Neste pp hadde evt. blitt i midten av mars, 1 år etter pp 1. Nå krysser vi fingrene for dette svangerskapet :)

Hei. Er 25 år, samboer 29 år. Har et barn fra før, og med termin i september blir det 2,5 år mellom dem :) tok 6 pp denne gang

Jeg er 27 år, mannen er 26. Dette blir vårt første barn om alt går som det skal :happy: Er bekymret for at noe skal skje, tror liksom ikke helt på at vi skal få bli foreldre. Er redd for å gjøre noe feil(spise feil eller sånn) eller at vi av andre grunner skal miste. Skulle starte på pp7 etter pause i desember. Men så var vi så heldige at det plutselig ble ei lita spire i pausen :happy: gleden er stor hos oss begge :D

Back
Topp