Introduksjon

LykkeligRose

Glad i forumet
Tenkte vi kunne bli litt bedre kjent i en samletråd :-)

Meg:
Fyller snart 26 år, mens mannen er 30.
Venter første barnet.
Denne spiren satt på pp4. Ble også gravid i pp1, men som endte i tidlig SA. Er veldig redd for at oppholdet blir like kortvarig som i junigruppen, men krysser fingrene for terminspire!

Jeg er 27 år, sambo er snart 27. Spira her satt på pp2, ble også gravid i pp1 men det endte i tidlig SA.. jeg er også redd for at denne spira skal komme bort, men jeg håper den holder seg fast til termin:-)

Jeg er 32 og gift. Har en datter på 2,5 som kom veldig tidlig så er selvfølgelig veldig redd for at vi må gjennom det en gang til. Håper jeg får gå i 9mnd og ikke 6mnd denne gangen :)

Jeg er 24 år og samboeren er 33. Vi har et barn på 3 år fra før, så det er på tide med søsken. Denne spiren satt på pp5. Hadde spire på pp2, men endte i uke 5. Håper denne holder:)

Jeg er 35 år, gift og bor i Haugesund. Har ei datter som er 5 år, og gleden blir nok kjempestor når hun får vite at hun blir storesøster:) Jeg har PCOS, og regnet ikke med at det skulle klaffe på 3 pp, men denne pp brukte jeg wild yam :)

Jeg er 41 og mannen er 33.
Vi har vært gift i 6år.Vi har en datter på 3 år og jeg har 2 jenter på 17 og 19 år fra tidligere forhold.
Har vært prøver siden februar 2015.
Etter 9 pp gikk jeg til en privat gyn og fikk letrozol og ble gravid i pp 10.,men det endte dessverre i kjemisk.Utrolig nok er jeg gravid igjen i pp11.
Nå håper jeg det sitter helt til mål slik at veslejenta får en lillesøster eller bror :)

Jeg er 21, mannen 24 :). Spira satt på første forsøk :) han er ferdig elektroingeniør til sommeren, og jeg må mest sannsynlig ta en liten permisjon fra studiene, men er ferdig med bacheloren til sommeren :) dette er vært første barn!

Studerer forresten grunnskolelærer 5.-10.trinn :)

Jeg er 29 og mannen 33. Vi bor i Vestfold. Dette blir vårt 2. barn, vi har en på 2,5 fra før. Begge planlagte - og begge klaffet på 1. pp:)

Hei :-)

Jeg er 28 år og har 2 barn fra før. Siden jeg ble avslørt av bekjente i mitt forrige svangerskap har jeg opprettet en ny bruker nå for å prøve å holde dette litt hemmelig enn så lenge. Kan derfor oppdatere mer etterhvert :-)

Hei, jeg er 29 år, gift og har to barn fra før. Og nå venter vi nr. 3 Dette var planlagt og vi gleder oss!

Jeg er 30, mannen min er 45. Vi har to jenter, født i mars 2012 og januar 2014. Vi hadde egentlig bestemt oss for å vente litt til med nr 3, men nå gleder vi oss :)

Jeg er 35 år , forlovet med sambo på 36 år :) har en gutt på 6 år fra før som kommer til å bli kjempe glad for å endelig bli storebror! Har hatt problemer og operasjon grunnet stoffskifte, som har gjort at barn nr 2 måtte utsettes. Har mistet flere ganger og håper nå at denne spiren får gro seg til :) Hadde ikke et ønske om et så stort sprik mellom barna, men det her blir bra uansett! Bedre sent enn aldri :)

Hei hei:)
27 år og forlovet. Samboer er også 27. Bor i Nordland, nermere bestemt narvik. Har ei jente på 2.5 år.
Tror hun kommer til å bli over glad når vi forteller at hun skal bli storesøster, mange venner som har fått baby det siste halve året. Hun er så opptatt av alle babyene, skal leke og kose med dem❤
Etter 3 SA føles alt riktig denne gang.. føles som denne spiren har tenkt å bli, håpe bare følelsan stemme..

Hei☺ Er 22 år, samboer er 26. Er i fra Hordaland. Spiren satt i pp3. Dette er første gang jeg er gravid, så er veldig spent. Blir ferdig med studiene til sommeren, så rekker akkurat ikke å komme meg i jobb ☺

Jeg er 22 og sambo er 24. Vi kommer fra nordland hvor jeg studerer og han jobber som fisker. Det er første gang for oss begge så dette er både gøy og skummelt ☺

Jeg er 26 år mannen er straks 29 år. Vi har to jenter på 4 år og snart 2 år. Dette er altså min 3. skatt ❤️ Vi har fått det til på 1.forsøk med de to eldste, men denne gangen tok det 1 år. Vi har ikke prøvd aktivt alle mnd da. Denne gangen brukte jeg hostesaft, grapefruktjuice, e-vitaminer, gubben brukte sink og jeg brukte wild yam etter EL :D Yippiiii

Hei:greet025
Testet positivt i dag! Hurra! :happy: har termin 9 september etter mine sånn ca beregninger utifra forrige mens;)
Jeg er 28 og samboeren er 29. Vi bor i vestfold og venter vårt tredje barn. Har en gutt (2009) og en jente (Jan 2015) fra før av. Ønsket oss to litt tette nå så krysser det vi har for at spira blir :)

Her er jeg 25 og samboer 29 :) Spiren satt på første forsøk :) Vi har ei jente på 1 fra før :)

Back
Topp