Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Det er vel rundt ettårsalder. Vi kommer til å gi Frida ekstra lett melk. Hvis hun var tynn ville jeg sikkert valgt å gi h-melk.
Frida har fått smaksprøver allerede og hun elsker det, så jeg gleder meg til hun kan få melk. Når apetitten hennes har vært dårlig har jeg helt melk i et halvt eggeglass og dyppet brødet i.
Jeg ammer henne også, men skal begynne og jobbe kveld og natt nå (ammes morgen og kveld). Hun har også startet med å sove forbi klokken 06.15 melken[8|]
Derfor lurte jeg på om vi måtte gi erstatning en måned før vi gikk over til vanlig melk (siden jeg ikke er hjemme når hun vil ha melk lenger). Men da tror jeg vi dropper MME, og prøver vanlig melk.
jeg gav henne lettmelk når hun var nesten 9 mnd. nå drikker hun lettmelk ellet ekstralett alt ettrsom hva vi har i kjøleskapet. jeg bare begynte å gi henne det, for hun gadd ikke drikke mme lenger.