Intimt barbering

Bkno0993772

Betatt av forumet
Hei ... når dere får større mage ikke kan selv barbere dere .. hva gjør dere.. for jeg har allerede problemer med dette og uten mann som kan hjelpe med .. tenker bare på om det er flaut og la håret gro ... hmmm

Jeg gjorde så godt jeg kunne sist, mannen holdt på å le seg i hjel. Ble ikke akkurat jevnt og fint;)

Jeg har aldri hatt så stor mage at jeg ikke har klart å barbere meg :)
Selv om det helt klart var litt vanskeligere mot slutten ;)

Sett deg på en krakk så går det sikkert lettere :-)

Det blei dårlig med barbering den siste mnd før fødsel, men gjorde så godt jeg kunne frem til da..:)

Jeg bare barberte jeg :) funket ok. Hadde sånn gjennskinn i dusjen slik at jeg ca kunne se meg selv haha!! Jeg MÅ barbere meg for å føle meg vel, så :)

Speilet var min gode venn sist, funker om du klarer bøye deg "rundt" magen :)

Klarte det greit foran speilet sist gang i hvert fall.
Men man skal vel uansett ikke barbere seg siste mnd før fødsel, så prøvde meg ikke da :p

bestill time å få det vokset?? jeg gjør det iallefall selv helt til jeg ikke får d til mer, da tror jeg at jeg bestiller time :)

Sniker litt :p
Her har mannen faktisk meldt seg FRIVILLIG til å ta på seg ansvaret om jeg ikke klarer selv :p kan se for meg at det blir mye latter om det skulle skje :D han har allerde prøvd seg på leggene mine bare for morroskyld, å det gikk bare fint :D

Sniker litt :p
Her har mannen faktisk meldt seg FRIVILLIG til å ta på seg ansvaret om jeg ikke klarer selv :p kan se for meg at det blir mye latter om det skulle skje :D han har allerde prøvd seg på leggene mine bare for morroskyld, å det gikk bare fint :D
Hehe sambo måtte gjøre det en gang sist jeg var høygravid, men det ble så pinlig der jeg lå som en stranda hval at det ble med den ene gangen! Jeg endte fortsatt opp med å ha litt "down there" under fødselen :p vi er egentlig veldig åpne med alt, men det ble litt too much! Selv etter jeg har tatt på meg oppgaven å vokse han bak mens han sto på alle fire! Haha. Denne gangen har jeg begynt å prøve å bruke epilatoren der nede sånn at det hvertfall ikke vokser så mye og fort ut:)

Akkurat nå funker det helt fint. Ingen problem. Men senere skal jeg vel ta hjelp av et lite speil. :) På ingen måte kommer samboeren nære. :)

Jeg droppet det helt med førstemann på slutten og magen er nå så stor at jeg velger å bare "stusse" litt med en neglesaks.

Ikke skal noen innom der heller med det første, ettersom vi har fått beskjed om å ikke ha samleie pga min spotting ;)

Jeg klarte det sist fram til jeg var ca 7 mnd, så gadd jeg ikke mer også anbefaler de i bergen og ikke barbere deg mnd før termin.

Her blir det nok eføytiss, å være glattbarbert er ikke 1.pri i hvert fall. Barberte meg et par uker før fødsel sist, og fikk meg en god latter da jeg så meg i speilet på sykehuset etter at magen var borte! Hadde den ujevne sveisen! :laughing025 Litt langt øverst til siden, og nesten glatt midt på venusberget! Lurer på hva jordmor tenkte :p

Her blir det nok eføytiss, å være glattbarbert er ikke 1.pri i hvert fall. Barberte meg et par uker før fødsel sist, og fikk meg en god latter da jeg så meg i speilet på sykehuset etter at magen var borte! Hadde den ujevne sveisen! :laughing025 Litt langt øverst til siden, og nesten glatt midt på venusberget! Lurer på hva jordmor tenkte :p
Haha- de har nok sett mye rart vil jeg tro :)

Back
Topp