Bkno0993772
Betatt av forumet
Hei ... når dere får større mage ikke kan selv barbere dere .. hva gjør dere.. for jeg har allerede problemer med dette og uten mann som kan hjelpe med .. tenker bare på om det er flaut og la håret gro ... hmmm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe sambo måtte gjøre det en gang sist jeg var høygravid, men det ble så pinlig der jeg lå som en stranda hval at det ble med den ene gangen! Jeg endte fortsatt opp med å ha litt "down there" under fødselenSniker litt![]()
Her har mannen faktisk meldt seg FRIVILLIG til å ta på seg ansvaret om jeg ikke klarer selvkan se for meg at det blir mye latter om det skulle skje
han har allerde prøvd seg på leggene mine bare for morroskyld, å det gikk bare fint
![]()
Litt langt øverst til siden, og nesten glatt midt på venusberget! Lurer på hva jordmor tenkte Haha- de har nok sett mye rart vil jeg troHer blir det nok eføytiss, å være glattbarbert er ikke 1.pri i hvert fall. Barberte meg et par uker før fødsel sist, og fikk meg en god latter da jeg så meg i speilet på sykehuset etter at magen var borte! Hadde den ujevne sveisen!Litt langt øverst til siden, og nesten glatt midt på venusberget! Lurer på hva jordmor tenkte
![]()