Intimsåpe

Bruker Dr. Greve hver eneste gang jeg dusjer (hver/ annenhver dag). Aldri tatt noen skade av det. Syns ikke det er så veldig dyrt heller.. Betaler heller ett par kroner ekstra på god såpe som fungerer på min hud enn å bruke opp lønna på hårspray å annet unødvendig dill, men det blir vel bare hva man prioriterer.

Dr. Greve tørker ikke ut huden min, gir meg ikke sopp og infeksjoner, er en drøm å barbere med, og holder underlivet rent og luktfritt. Hvert hver eneste krone :)
 
Jeg bruker Lactacyd. Fornøyd med den og den er ikke så dyr. Kjøper på apoteket :)
 
Bruker Dr Greve.
 
Kanskje dette hadde vært noe for babyverden å spørre en gynekolog om? Kanskje man får endelig svar på hva som er det verste og hva som er det beste.
 
Jeg har parfyme allergi og tåler den. Tåler jo ikke å bruke omo en gang. Da er det nok en av ingrediensene i håndsåpen du ikke tåler. Den innholder mye mer enn dusj såpen.
Ja det kan godt hende, har alltid tenkt at det er akkurat samme innhold, og aldri prøvd dusjsåpa.
 
Ja det kan godt hende, har alltid tenkt at det er akkurat samme innhold, og aldri prøvd dusjsåpa.
Ja de fleste gjør det. Men jeg syntes de var litt forskjellige så satte meg faktisk ned for å sammenligne. Er litt for nysgjerrig og kunne ikke skjønne at de skulle være like siden det var to forskjellige bruks områder.
 
Back
Topp