Intimsåpe

Ladida

Glad i forumet
Lurer på om dere bruker intimsåpe? Hvorfor/hvorfor ikke? Vet man i utgangspunktet ikke bør bruke vanlig såpe nedentil, men intimsåpe er så dyrt. Kjøper en sjelden gang. Eventuelt hvilket merke bruker dere og er prisen ok?

Jeg bruker den store flasken med Asan.
Er ganske drøy, er jo ikke så mye man trenger av gangen så syns egentlig ikke den er så dyr...
Koster vel rundt kr 70 for 500 ml, det er billigere enn sjampo :rolleyes:

Bruker vanlig mild såpe, kjøper denne på feelunique el skinlove.no :) billig og bra!

Vedlegg

• image.png
    image.png
    298,5 KB · Visninger: 64
Den store fra asan. Bruker den ikke hver gang jeg dusjer, så tenker underlivet overlever. ;) Har aldri hatt sopp eller noen problemer, så.

Jeg bruker den store flasken med Asan.
Er ganske drøy, er jo ikke så mye man trenger av gangen så syns egentlig ikke den er så dyr...
Koster vel rundt kr 70 for 500 ml, det er billigere enn sjampo :rolleyes:

Finner aldri den store flasken noe sted. Finner bare de små og de koster jo 50-60 kr :o kjøpte en intimsåpe i dag, og den kostet 45 kr, og var heller ikke spesielt stor.
380e7f51d0db14ecca381faa88c54702

Finner aldri den store flasken noe sted. Finner bare de små og de koster jo 50-60 kr :eek: kjøpte en intimsåpe i dag, og den kostet 45 kr, og var heller ikke spesielt stor.
380e7f51d0db14ecca381faa88c54702
Nå vet jeg ikke hvilken butikk du handler i, men har sett den i flere Rema butikker her på Østlandet, men bare på Rema.
De har den på kolonial.no også.
Ser slik ut
8566-d704a-product_detail.jpg

Nå vet jeg ikke hvilken butikk du handler i, men har sett den i flere Rema butikker her på Østlandet, men bare på Rema.
De har den på kolonial.no også.
Ser slik ut
8566-d704a-product_detail.jpg

Handler for det meste på kiwi-butikker da de er å finne mer eller mindre over alt. Spesielt her på vestlandet :p kikke litt rundt og se om jeg finner den store flasken noe sted :-)

Handler for det meste på kiwi-butikker da de er å finne mer eller mindre over alt. Spesielt her på vestlandet :p kikke litt rundt og se om jeg finner den store flasken noe sted :)
Er jo ikke så ofte man trenger en ny en, så kanskje bare ta en tur innom en Rema dersom du tilfeldig kjører forbi en.

Bruker hver dag. Bare vann orker jeg ikke, føler meg ikke ren. ;) Den nye fra Sanex er god og ikke så dyr. Bruker til barbering også. :)

Intimsåpe er fy. Vanlig lano er bedre. Hvertfall ifølge legen jeg var hos. Det beste er ingen såpe. Det er visst mer lik ph verdi på lano enn intimsåpe. Hadde litt problemer nedentil etter nr 1 og fikk da den beskjeden. Legen håpte jeg ikke brukte intimsåpe.

Intimsåpe er fy. Vanlig lano er bedre. Hvertfall ifølge legen jeg var hos. Det beste er ingen såpe. Det er visst mer lik ph verdi på lano enn intimsåpe. Hadde litt problemer nedentil etter nr 1 og fikk da den beskjeden. Legen håpte jeg ikke brukte intimsåpe.

Bare synd at lano lukter helt forferdelig :P

Jeg bruker ikke lano, bruker palmolivesåpe og denne svir vanligvis, så da synes jeg intimsåpe er et bedre alternativ til vask nedentil. Men har lest flere plasser at mange anbefaler å droppe intimsåpen.

Jeg bruker ikke såpe nedentil, bare vann :)

Back
Topp