Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bruker den store flasken med Asan.
Er ganske drøy, er jo ikke så mye man trenger av gangen så syns egentlig ikke den er så dyr...
Koster vel rundt kr 70 for 500 ml, det er billigere enn sjampo
Nå vet jeg ikke hvilken butikk du handler i, men har sett den i flere Rema butikker her på Østlandet, men bare på Rema.Finner aldri den store flasken noe sted. Finner bare de små og de koster jo 50-60 kr kjøpte en intimsåpe i dag, og den kostet 45 kr, og var heller ikke spesielt stor.
Nå vet jeg ikke hvilken butikk du handler i, men har sett den i flere Rema butikker her på Østlandet, men bare på Rema.
De har den på kolonial.no også.
Ser slik ut
Er jo ikke så ofte man trenger en ny en, så kanskje bare ta en tur innom en Rema dersom du tilfeldig kjører forbi en.Handler for det meste på kiwi-butikker da de er å finne mer eller mindre over alt. Spesielt her på vestlandet kikke litt rundt og se om jeg finner den store flasken noe sted
Er jo ikke så ofte man trenger en ny en, så kanskje bare ta en tur innom en Rema dersom du tilfeldig kjører forbi en.
Bruker hver dag. Bare vann orker jeg ikke, føler meg ikke ren. Den nye fra Sanex er god og ikke så dyr. Bruker til barbering også.
Jepp. Helt super den!Den jeg la ut bilde av? Kjøpte en fra Sanex i dag som jeg ikke har prøvd enda
Det er jo oppi skjeden man ikke skal ha såpe, så du kan trygt bruke det uten å dytte det opp der.
Intimsåpe er fy. Vanlig lano er bedre. Hvertfall ifølge legen jeg var hos. Det beste er ingen såpe. Det er visst mer lik ph verdi på lano enn intimsåpe. Hadde litt problemer nedentil etter nr 1 og fikk da den beskjeden. Legen håpte jeg ikke brukte intimsåpe.
Intimsåpe er fy. Vanlig lano er bedre. Hvertfall ifølge legen jeg var hos. Det beste er ingen såpe. Det er visst mer lik ph verdi på lano enn intimsåpe. Hadde litt problemer nedentil etter nr 1 og fikk da den beskjeden. Legen håpte jeg ikke brukte intimsåpe.