Intimitet med partner

Ja du har jo ett poeng der :) Ammer jo ikke lenger heller, og har hatt litt menssmerter siste par dagene, håper ikke den kommer tilbake allerede :eek: Nå brukte vi jo 8 PP på å bli gravide, så føler meg rimelig safe, men det er vel kanskje dumt :p Burde kanskje ikke ha mer ubeskyttet sex da :p

Ja du fikk jo to rimelig tette:)! Planlagt, eller?:)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app
safe er du nok ikke, vet om flere som har måttet få hjelp til å lage den første og blitt gravid før mensen kom tilbake med nr 2 ;-)
lurer forresten på om jeg har fått tilbake mensen allerede for blør akkurat på samme måte som når jeg har mensen og jeg har nesten ikke blødd under renselsen, i tillegg til at jeg har hatt 2-3 dager med svake menssmerter. er det det har jeg jo da hatt eggløsning også...

Første gang igår, 5 uker etter. Lyst? Nope, ikke i det hele tatt! Kun fordi stakkars mannen ikke har fått noe siden 4-5 uker før fødsel. Vondt? Absolutt ikke! :) Mye bedre tilstander der nede etter denne fødselen. Tid? Begge gutta lå å sov, men minstemann våkna 2 minutter etter vi var ferdig ;)

Null nix nada action...
Og det forblir slik til prevensjon er på plass...
Dakar mannen. :p

Finnes da andre måter

Sent from my iPhone using BV Forum

Lysten er der, men det blir ikke like ofte som før. Vi hadde sex 3 uker etter fødselen;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Man kan vel ikke bli gravid bare 5 uker etter fødsel vel?:confused: *kremt*
:rolleyes:
De sier jo at man er ekstremt fruktbar etter fødsel (husker ikke hvor lenge) fordi livmoren skriker etter å bli gravid igjen, kroppen savner det:p

De sier jo at man er ekstremt fruktbar etter fødsel (husker ikke hvor lenge) fordi livmoren skriker etter å bli gravid igjen, kroppen savner det:p

Har jeg også hørt.. også er det lettere å få tvillinger kort tid etter fødsel, for livmor slipper flere egg samtidig ;):P

☆★hilsen meg★☆

Ssshhh! Ikke si sånn!! :p

Sorry for info, men nå var det allerede 2gang:P Dette gav visst mersmak...haha:D
Haha , så bra, good for you ;) Her er lillemor våken hele kvelden, og når hu endelig sovner kl ett så er mannen sloknet på sofaen, så her er i huset vet vi ikke hva sex er for noe engang:p snufs!

Haha , så bra, good for you ;) Her er lillemor våken hele kvelden, og når hu endelig sovner kl ett så er mannen sloknet på sofaen, så her er i huset vet vi ikke hva sex er for noe engang:p snufs!

Blir mer etterhvert får vi håpe da:cool::p

Ah, jeg savner sex. Hatt lyst på siden rett etter fødsel, men har på en måte ikke turt.
Legen sa på kontroll idag at det så ikke ut som jeg hadde født ett barn engang, så det er vel trygt nå. :p Haha, her har knipetrådene på forumet hjulpet :p
Men gud, så rart å ha seks etter 8 uker uten ca. Nervøs jeg!! Tror ikke jeg har gått så lenge uten på mange(vi snakker 8 år) år.

Tenk å bli gravid med tvillinger nå da...jeeez:P
Håpe nestemann drøyer 2-3år altså:D

Hihi, e fikk au litt lettere panikk:p

Ja en smule :p Hadde fått "litt" hetta om jeg skulle blitt gravid igjen 5 uker etter fødsel ass!! Nei, nå blir det prevensjon i gården!;)

Woho, da har jeg også hatt meg. HAHA.
Er ikke på prevensjon enda, men fullammer, så får krysse fingre for at vi ikke melder oss inn i august 2014 allemann :P

Back
Topp