Intimitet med partner

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Eh ja,hehe...må spørre:P

Har dere mistet lysten? Står jo flere plasser at det kan ta en stund før den kommer tilbake...
Har dere hatt sex enda:P? I såfall hvor lang tid etter var dette?
Får dere tid til hverandre mellom mating,trilleturer, bleieskift etc?:)

Ja, det lurer jeg på i dag...på selveste farsdagen:P:D

Selv har jeg ikke mistet noe lyst...men jeg er overnervøs for de stingene mine:P haha...Men må jo være ok nå etter 18 dager:P?*flau*

Lysten har vel kommet tilbake (etter å ha vært borte i mange måneder)..men har ikke gjort det enda;) er nå 4 uker siden fødsel og småblør av og til enda (med noen dagers mellomrom).. tanken på sex da er bare grøss! og at jeg opplevde å bli gravid 4 mnd etter forige fødsel!:P hehe.. såååeh, drøyer til jeg har fått sterilisert meg;):) for er liiiiivredd for å bli gravid igjen:eek::p;)

☆★hilsen meg★☆

Men i ditt tilfelle så er det jo bare å prøve.. er jo ikke noe verre enn å stoppe om det skulle gjort vondt ;)

Man kan vel ikke bli gravid bare 5 uker etter fødsel vel?:confused: *kremt*
:rolleyes:
Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Men i ditt tilfelle så er det jo bare å prøve.. er jo ikke noe verre enn å stoppe om det skulle gjort vondt ;)

Ja, jeg har liksom litt lyst:p:D Er bare om jeg får vondt jeg er redd for...men da kan man jo stoppe som du sier;) Tenk om stingene ikke er ferdig grodd da?:confused:

Jeg mistet aldri lysten, verken som gravid eller etter fødselen. Som gravid hadde jeg faktisk mer lyst, tror kanskje det var fordi jeg gikk på p-piller før og da jeg ble gravid, har hørt de kan dempe sexlysten, men merket altså ikke det før jeg fant ut at jeg var gravid og sluttet på de:) en uke etter fødsel begynte vi å leke med tanken, og igår, 3 uker etter fødsel turte vi å prøve. Med kondom selvsagt, har ikke sluttet heeelt å blø, men for oss var lysten større enn at litt blod stoppet oss:P gikk helt fint, akkurat som før fødsel. Sydde 20 sting utvendig, fikk 2. grad rift, alt har grodd fint. Jeg sier kjør på, ingen vits i å vente når lysten er der:) kjenn etter om kroppen er med, så lenge alt føles bra er jo det supert!:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Man kan vel ikke bli gravid bare 5 uker etter fødsel vel?:confused: *kremt*
:rolleyes:

Det er vel ganske forskjellig fra person til person..om hvor fort eggløsninga starter..men regner med at man ikke kan bli gravid innen den første måneden, siden kroppen fortsatt er i reperasjon?:P

☆★hilsen meg★☆

Ja, jeg har liksom litt lyst:p:D Er bare om jeg får vondt jeg er redd for...men da kan man jo stoppe som du sier;) Tenk om stingene ikke er ferdig grodd da?:confused:

Vet åssen du føler det:P etter første fødsel så tok det vel 4 måneder før jeg tok sjansen:P hehe.. men så blødde jeg i 2 mnd da, så var også litt derfor å ;) jeg husker ikke hvor lang tid det tar før stingene er grodd? Var vel bare noen få uker..

☆★hilsen meg★☆

Vet åssen du føler det:p etter første fødsel så tok det vel 4 måneder før jeg tok sjansen:p hehe.. men så blødde jeg i 2 mnd da, så var også litt derfor å ;) jeg husker ikke hvor lang tid det tar før stingene er grodd? Var vel bare noen få uker..

☆★hilsen meg★☆

Hehe, skal ikke være lett;) Jeg må tørre:D

Det er vel ganske forskjellig fra person til person..om hvor fort eggløsninga starter..men regner med at man ikke kan bli gravid innen den første måneden, siden kroppen fortsatt er i reperasjon?:P

☆★hilsen meg★☆
Håper da virkelig ikke det :p eeek..

Vil nok være litt ubehagelig når det er under 3 uker siden fødsel og du har sydd, det var det for meg sist iallfall. Men ikke vondt da :) og man må bare hoppe i det,blir bedre for hver gang ;)

Denne gangen hadde jeg ikke så mye som en liten rift engang, og hadde samleie etter 2 uker, kjentes rart ut.. så igjen etter 4 uker, og da var det akkurat s før, til og med bedre ;)

Vil nok være litt ubehagelig når det er under 3 uker siden fødsel og du har sydd, det var det for meg sist iallfall. Men ikke vondt da :) og man må bare hoppe i det,blir bedre for hver gang ;)

Denne gangen hadde jeg ikke så mye som en liten rift engang, og hadde samleie etter 2 uker, kjentes rart ut.. så igjen etter 4 uker, og da var det akkurat s før, til og med bedre ;)

Nå har vi hoppa i høyet her, haha..:P:D
Men det var ikke vondt...hihi...hurra...det var bare litt sånn ømt på en måte...Så ble det bedre underveis..hoho:D
Jeg sydde ikke mye, men noe ja...skal gjerne ikke dele hva...jeg er jo åpen som en bok...av og til må jeg klare tie gjerne:PØhh...*flau*

Ikke hoppet i høyet her enda. Ting kjennes greit ut nedentil nå, men blør enda litt innimellom så da frister det liksom ikke så veldig. Men jeg har lyst da, og det er jeg glad for, for etter første fødselen var det null lyst. Kanskje ikke så rart da jeg slet med å sitte i tre mndr etter fødselen. Klarte ikke fullføre samleie før etter 10 mndr og da ble jeg gravid igjen - hu hei! :P Skal garantert ikke la det gå 10 mndr denne gangen - ting føles mye bedre ut nedentil denne gangen så jeg har troen på at det skal gå fint, men venter til jeg slutter å blø.

Håper da virkelig ikke det :p eeek..

Haha eggløsninga kommer jo før mensen, så greit å bruke beskyttelse sånn i tilfelle.. for etter egen erfaring så skal det ikke mer enn en liten dråpe til før man er gravid;) og det FØR eggløsning:eek::p

☆★hilsen meg★☆

Haha eggløsninga kommer jo før mensen, så greit å bruke beskyttelse sånn i tilfelle.. for etter egen erfaring så skal det ikke mer enn en liten dråpe til før man er gravid;) og det FØR eggløsning:eek::p

☆★hilsen meg★☆
Ja du har jo ett poeng der :-) Ammer jo ikke lenger heller, og har hatt litt menssmerter siste par dagene, håper ikke den kommer tilbake allerede :eek: Nå brukte vi jo 8 PP på å bli gravide, så føler meg rimelig safe, men det er vel kanskje dumt :p Burde kanskje ikke ha mer ubeskyttet sex da :p

Ja du fikk jo to rimelig tette:)! Planlagt, eller?:)

Nå har vi hoppa i høyet her, haha..:P:D
Men det var ikke vondt...hihi...hurra...det var bare litt sånn ømt på en måte...Så ble det bedre underveis..hoho:D
Jeg sydde ikke mye, men noe ja...skal gjerne ikke dele hva...jeg er jo åpen som en bok...av og til må jeg klare tie gjerne:PØhh...*flau*
Hurraa ;D! Godt å ha første gangen overstått -nå kan det bare bli bedre ;)

Hahaha :D Jaja, er det ikke det forumet er til for da ;) :p

Hurraa ;D! Godt å ha første gangen overstått -nå kan det bare bli bedre ;)

Hahaha :D Jaja, er det ikke det forumet er til for da ;) :p

Sorry for info, men nå var det allerede 2gang:P Dette gav visst mersmak...haha:D

Ja du har jo ett poeng der :-) Ammer jo ikke lenger heller, og har hatt litt menssmerter siste par dagene, håper ikke den kommer tilbake allerede :eek: Nå brukte vi jo 8 PP på å bli gravide, så føler meg rimelig safe, men det er vel kanskje dumt :p Burde kanskje ikke ha mer ubeskyttet sex da :p

Ja du fikk jo to rimelig tette:)! Planlagt, eller?:)

He he nei, bare én av 3 var planlagt, og det var hun første ;) men nr 2 hadde jeg en anelse om at jeg var gravid da.. men nr 3 kom som et stort sjokk, og ikke noe positivt sjokk heller:eek:;) men nå er jeg glad det skjedde:D meeen, så har vi aldri hatt beskyttet sex heller (bare vært forsiktig), og utrolig nok så har det bare blitt 2 uplanlagte svskap på de 8 årene:P hehe..

Men hvis du ikke vil bli gravid nå, så anbefaler jeg beskyttelse;) for plutselig kan det skje! Jeg ammer heller ikke, så bare venter på at mensen skal komme snart :P har kommet raskt etter jeg sluttet å amme de to første:)

☆★hilsen meg★☆

Back
Topp