Intimbarbering......

Grete71

Forumet er livet
Hvordan gjør dere det? Barberhøvel og skum/såpe, voks (auuuuu....), hårfjerningskrem (ganske greitt men sikkert ikke heldig....) [8D][8|][8|][8|].

Hvor mye tar dere bort???

Hvor ofte gjør dere det?????? Har jo jammen stubber 1 dag etterpå, jo.... [8|]

Ganske irriterende med do-papiret som bare smuldrer opp.... [8|][&:][8D]

Lurer på dette selv.. noe som varer litt.. for men kan jo ikke bareberevekk stubbene da lugger det og man kutter seg så lett[&:]

men selv barbere jeg bort bikinilinjen om vinteren og alt om sommeren..

Bestilte en sånn gratisprøve på www.asan.no på intimbarberingsgel. Prøvde det og det ble helt glatt, og varte kanskje i en dag eller to ekstra.. Vanligvis har jeg stubber mårran etter om jeg shaver på kvelden[8D] Men etter å ha brukt denne gel'n gikk det litt lenger tid..[:)]

Aha takk for tips! [:D] Trooooor det finnes noe slikt i mega-butikken vår...

ORIGINAL: Grete71

Aha takk for tips! [:D] Trooooor det finnes noe slikt i mega-butikken vår...

[:)] Det fantes i den lille Bunnprisbutikken vår også, så da fins den sikkert på Mega[8D] Lykke til!

ORIGINAL: Lissyjane

Da bruker du feil dopapir. Du må bruke lambi jo[8D] Anyhow så bruker ike jeg skum. Jeg bruker høvel når jeg dusjer. barberer meg ca to ganger i uken

Ja kun det beste er godt nok for musa mi!!!!! [8D][:D] Men føler det også smuldrer opp... Litt lite friksjon, kanskje... [8D][:D][:D]

Ehm....Må bare legge til at jeg bruker lambi jeg og og gjett om papiret ikke smuldrer opp når jeg er nesten-nybarbert[8|]
Jepp[8D]

Eller litt balsam.... [8D][:D][:D][:D][:D]

Og om en sliter med røde nupper kan en bruke sånn sexleketøyrens...Det virker slik at en ikke får disse inngrodde håra.

Back
Topp