Intimbarbering

Der jeg skal føde får man beskjed om å ikke intimbarbere seg de siste 2 ukene minst, pga økt fare for infeksjoner om man har smårifter i huden fra barbering. Jeg tror nok neppe jordmødrene bryr seg nevneverdig om man har ryddet i småskogen i det siste eller ikke, og om de hadde brydd seg hadde det brydd meg midt i toeren.
 
Jeg gjorde det en stund, og da bare følte meg frem. Nå synes jeg den økte utfloden gjør det så klamt og ekkelt at jeg bare lot det gro, så barberer jeg bare selve "bolla" en gang i ny og ne [emoji14]
 
Jeg har også gitt opp og lar det gro[emoji6] Har hørt at jordmødre ikke tenker noe over det uansett. Det de visstnok legger merke til er om man har stelte føtter eller ikke. Fortsetter derfor med barbering av leggene og tenker å begynne permisjonstiden med forbehandling og pedikyr for velværet sin del[emoji6]
Jeg bryr meg ikke om jordmor men om meg selv. Synes det lukter og klør og alt med hår. Hehe.
 
Fantastisk tråd! Og jeg tenker som så at hvis de på føden henger seg opp i hår fremfor baby så bør de kanskje bytte yrke ;)
 
Klarer det enda, men er ikkje akkuratt lett. Gjer det mykje sjeldnere enn før, og ofte kun bikinilinja. Kjem til å gi meg heilt iallefall 2 uker før fødsel, skal lese meir på ke som er anbefalt.[emoji4] tenker eg berre klipper det til litt om det blir vel masse.
 
Vi har digert speil på badet så bruker det til å se, og føle meg frem. Takler ikke å ha mye hår der nede, så må bare fjerne det. Om det blir perfekt er en annen sak [emoji14]
 
Vi har digert speil på badet så bruker det til å se, og føle meg frem. Takler ikke å ha mye hår der nede, så må bare fjerne det. Om det blir perfekt er en annen sak [emoji14]
Samme her. Det er ikke for utseendet jeg barberer meg, men fordi jeg synes det er ubehagelig! Spesielt nå som jeg er gravid, huden min er så utrolig sensitiv at alt klør og irriterer :dead:
 
Samme her. Det er ikke for utseendet jeg barberer meg, men fordi jeg synes det er ubehagelig! Spesielt nå som jeg er gravid, huden min er så utrolig sensitiv at alt klør og irriterer :dead:
Akkurat det som er mitt problem også. Blir gal PG bare vil ha alt vekk for en stund nå! Hehe
 
Ja ømt og hovent er vanlig at det blir nå. Fysj...
Men her i Stavanger har de en klinikk som bruker en type voks som ikke river i huden, kun hårene. Så skal visst være veldig bra for gravide! :D

Hvilken klinikk er dette, og hva slags voks er det? Heter den noe spesielt?
 
Hvilken klinikk er dette, og hva slags voks er det? Heter den noe spesielt?
Husker ikke hva den heter, men den brukes på Fab.lounge. Ei gravid venninne av meg som tipsa meg da hun var super øm og ikke kunne bruke den klinikken hun vanligvis brukte. Da prøvde hun fab. Verdt et forsøk! Jeg skal bare Gro ut litt før jeg bestiller..:hilarious:
 
Gjorde det i går. Og kommer ikke til å gjøre det igjen før etter fødsel. Det ble litt blanda skogrydding aktig, sårt og fælt ble det også. [emoji20]
 
Gjøres i blinde og får i tilegg enda mer vondt i bekkenet av å stå i «uheldige barber stillinger»,så blir nok ikke mange ganger til før fødsel:p men tenker det er greit å ikke gå inn for infeksjonsrisiko da alt gjør mer enn vondt nok der nede etter fødsel:p
 
Hehe jeg har barbert meg for siste gang jeg også. Nå er det voksing før fødsel!
 
Igår fikk jeg endelig dratt og vokset meg, herregud så ubehagelig MEN minst like deilig å få det bort!
 
Har prøvd veet sin i dag, på bena. Men den skl ikke brukes på kjønnsorganer, kun bikinilinje står det. Så da må kanskje barberhøvelen til pers allikevel? Uff, orker ikke anstrengelsen egentlig!
 
Tok intimbarberingen for 5 dager siden å følte meg helt utslitt etterpå. Skulle trodd jeg hadde hatt meg en skikkelig hard treningsøkt [emoji23]
 
Tok intimbarberingen for 5 dager siden å følte meg helt utslitt etterpå. Skulle trodd jeg hadde hatt meg en skikkelig hard treningsøkt [emoji23]
Samme her :laughing002 var helt anpusten av all bøyningen . Også følte jeg jeg gjorde det litt i blinde, da det var litt mørkt i dusjen slik at jeg ikke gikk god sikt med speilet haha
 
Back
Topp