Intimbarbering

Troikaen

Glad i forumet
Febbisbebbis'18
Marsboerne 20 18
For dere som har barbert eller vokser regelmessig; hvordan gjør dere nå? :)

Jeg vurderer å booke time til voksing. Er fysisk umulig å se hvordan det ser ut der nede og jeg sliter nok med å barbere leggene for å si det sånn!
 
Risikosport hver gang [emoji23]
 
Jeg prøver meg frem, og feiler hardt. Sist jeg prøvde så mannen min det og lo av meg og sa "neimen, har du pynta deg du, da?" og når jeg så meg selv i speilet etter en god halvtimes knoting i dusjen, hadde jeg klart å bomme så halvparten var igjen :smiley-ashamed004
 
Jeg prøver meg frem, og feiler hardt. Sist jeg prøvde så mannen min det og lo av meg og sa "neimen, har du pynta deg du, da?" og når jeg så meg selv i speilet etter en god halvtimes knoting i dusjen, hadde jeg klart å bomme så halvparten var igjen :smiley-ashamed004
Hahaha fantastisk kommentar.
 
Har aldri hatt noe særlig hårvekst på beina så har tatt det en gang siden sommeren og ingenting har vokst ut igjen.
Nedentil så har jeg fra nå latt det være. Jeg ser ikke hvordan det ser ut der uansett
 
Det gjøres i blinde. Det kjennes ut som om det går foreløpig greit, jeg kjenner jo med hånden underveis om det er hår igjen der jeg ikke ønsker det. Men er jo litt engstelig for å omskjære meg selv sånn helt plutselig :p

Er det ikke 4 uker før termin man bør slutte med intimbarbering? Gleder meg nesten til å ha en unnskyldning for å la være, samtidig som jeg gruer meg litt siden jeg hater å ha hår der nede.
 
Jeg orker bare ikke mer nå altså [emoji23] Har vært stubbete under fødselen med de to andre, denne gangen gidder jeg ikke bry meg altså [emoji85] Urkvinnen lenge leve! Jeg tenker at de som tar imot disse tvillingene forhåpentligvis er mer opptatt av baby enn hår [emoji23][emoji1319]
Eneste jeg tenker på er at det virker slitsomt å ha «lugg» når renselsen starter... [emoji85] Men det får jeg bare leve med denne gangen. Aldri hatt sååå stor mage før.. Sliter med å få tørka meg på do, liksom! Barbering hadde aldri gått nå [emoji85] Og jeg får meg ikke til å vokse akkurat nå heller, for alt der nede er skikkelig ømt for tida..
 
Hahaha elsker svarene her.
Personlig skal jeg bestille time til voksing så skal jeg vokse frem til fødsel. Jeg synes håret klør og stikker sånn og orker ikke å være hårete under renselsen. Da føler jeg meg skitten, selv om det nok er bedre fra naturens side sånn egentlig...!
 
Det gjøres i blinde. Det kjennes ut som om det går foreløpig greit, jeg kjenner jo med hånden underveis om det er hår igjen der jeg ikke ønsker det. Men er jo litt engstelig for å omskjære meg selv sånn helt plutselig :p

Er det ikke 4 uker før termin man bør slutte med intimbarbering? Gleder meg nesten til å ha en unnskyldning for å la være, samtidig som jeg gruer meg litt siden jeg hater å ha hår der nede.
Helt enig. Hater å barbere meg for det er bare drit kjedelig og ikke minst tungt nå. Men misliker sterkt å ha mye hår...
 
Bruker hårfjerningskrem jeg nå, for er så mye lettere :) umulig å se hva man tar med høvelen og klarer ikke å shave beina uten å ende opp i et blodbad
 
Hahaha elsker svarene her.
Personlig skal jeg bestille time til voksing så skal jeg vokse frem til fødsel. Jeg synes håret klør og stikker sånn og orker ikke å være hårete under renselsen. Da føler jeg meg skitten, selv om det nok er bedre fra naturens side sånn egentlig...!

Æsj ja[emoji37]
Men jeg orker ikke tanken på voksing nå, er så ømt og rart som det er... så må nok bare fortsette med høvelen....
 
Haha jeg ler så jeg griner, og fikk en kynner, av svarene her :laughing001
vel, jeg gjør det også i blinde. Ser jo ingentint. Men nå i det siste har jeg gitt mer opp, ingen ser jo der nede uansett :laughing002. Huff.

Også er jeg øm i underlivet. Også får sånn prikkende ubehagelig følelse der.
flere som opplever det?
 
Ja ømt og hovent er vanlig at det blir nå. Fysj...
Men her i Stavanger har de en klinikk som bruker en type voks som ikke river i huden, kun hårene. Så skal visst være veldig bra for gravide! :D
 
Jeg har også gitt opp og lar det gro[emoji6] Har hørt at jordmødre ikke tenker noe over det uansett. Det de visstnok legger merke til er om man har stelte føtter eller ikke. Fortsetter derfor med barbering av leggene og tenker å begynne permisjonstiden med forbehandling og pedikyr for velværet sin del[emoji6]
 
Back
Topp