Intimbarbering??

Linnsi86

Glad i forumet
Hei alle.
Hva gjør dere med fiksing nedentil?
Jeg skjønner det blir vanskelig jo større magen blir,men hva med no?
Jeg er vant til å fjerne alt under og fikse pent foran.. Gruer meg de første undersøkelsene når jeg ikke får fikset meg skikkelig. Det er jo også leger som mener vi absolutt ikke skal gjøre det når vi er gravid.. Hva gjør dere?
Voksing? La det Gro?

Jeg tipper jeg blir å stelle det så lenge det lar seg gjøre :) har hørt at det beste er å ikke være helt hårfri ved fødsel i tilfelle de må sy..?

Tror det bare blir litt trimming her;) hvis jeg ikke klarer det selv så får gubben hjelpe til;)

Jeg steller så lenge det lar seg gjøre. Men gjør deg kun for mannen og egen del. Driter i hvordan jeg ser ut før undersøkelser.

Jeg vokser i salong, gjorde det senest i går.. Da fortalte jeg til hun som vokser meg at jeg var gravid og hun fortalte om andre kunder som var blitt gravide og vokset igjennom hele svangerskapet. Det blir mer smertefullt, men siden man faktisk skulle føde snart så var det vel bare barnemat i forhold... :P

Steller til jeg ikke ser mer , så får man bruke speil etterhvert haha :p

Enig med dere alle.
Jeg gjør det mest for gubben og meg selv.. Leger og gyno har nok sett det meste fra førHehe ❤️

Jeg mener også å ha hørt en gang at det helst ikke skal være helt nyfjernet ved fødsel pga sying, men det er sikkert ikke et stort problem...

Er vel noe med infeksjonsfare bla.
Med første mann gav jeg f men det var i desember! Nå gruer jeg meg! Mannen får hjelpe til å trimme, vet aldri når en fødsel starter. Fødte mini 5 uker før tiden.

Jeg fjerner alt. Tror ikke det kommer til å være noe problem fremover heller. Da jeg ser nesten ikke på når jeg barberer nå heller :P jeg kommer til å barbere så langt det lar seg gjøre frem til fødsel. Jeg vil ikke ha noen bush.

Jeg gjør det nå, barberer alt.
Men husker sist jeg var gravid og mot slutten av svangerskapet så tenkte jeg ikke så veldig mye over det. Det beskymra meg ikke så mye om hvordan det så ut der nede så lenge barnet kom ut :-p

De fraråder nybarbering før fødsel pga infeksjonsfaren, ja. Så her droppes det de siste ukene. Før det gjør jeg som jeg pleier så lenge jeg klarer :) Sist hadde jeg en krakk i dusjen, genial å ha beinet oppå :)

Forrige fødsel fikk jeg ett skriv med hjem fra ordinær ultralyd om at de frarådet intimbarberimg så og så lenge før termin ;) (husker ikke nøyaktig når, men får vel nytt når vi er på oul )

Er jeg den eneste som ikke intimbarberer? Her trimmes det, og barberes bikinilinja(hvis den skal vises frem) :p

Haha, kommer nok ikke til å ha noen problemer med det :D

jeg lar det bare være. Bryr meg ikke

Klarte meg som vanlig med begge to frem til fødsel, var nyfrisert på føden :p

Med førstemann fikk jeg hjelp av kjæresten min, faktisk haha.. Jeg ville være stelt og ordentlig til fødsel, men magen gjorde det umulig å klare selv.. Denne gangen er jeg litt usikker på om det er like viktig.. Vi får se :p

Jeg har tatt laser så slipper å tenke på denne delen. Deilig. Ble akuratt ferdig med alle behandlingene rett før graviditeten :)

Har kjøpt meg elektrisk barbermaskin kun til å stusse meg i skrittet med ;) Funker fint!

Back
Topp